Gjest Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Kjenner meg så ufyselig og det kjennes som alt er i grus. Har kun knust ting 4-5ganger i livet ( eh- noen gjør det kanskje aldri). Episodene har vært ca de siste 2 år.Denne gangen m flere vitner enn tidl ( tidl kun min ektefelle/ bror, de som står m mest nær i livet. ) jeg har stort sett vært beruset.En gang gang m barna tilstede i edru tilstand. Da startet jeg på cipralex!!! ( nulltoleranse for dette). Går det an p BLi pers forstyrret - livredd og fortvilet. Skummelt å miste kontrollen slik, er ikke bekjent av meg selv og tenker jeg har destruert ting og oppført meg respektløst og uverdig. Har ikke drept noen , men kjenner enorm selvforakt - bør jeg begynne på cipralex igjen- selv om jeg blir apatisk av den? 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Kjenner meg så ufyselig og det kjennes som alt er i grus. Har kun knust ting 4-5ganger i livet ( eh- noen gjør det kanskje aldri). Episodene har vært ca de siste 2 år.Denne gangen m flere vitner enn tidl ( tidl kun min ektefelle/ bror, de som står m mest nær i livet. ) jeg har stort sett vært beruset.En gang gang m barna tilstede i edru tilstand. Da startet jeg på cipralex!!! ( nulltoleranse for dette). Går det an p BLi pers forstyrret - livredd og fortvilet. Skummelt å miste kontrollen slik, er ikke bekjent av meg selv og tenker jeg har destruert ting og oppført meg respektløst og uverdig. Har ikke drept noen , men kjenner enorm selvforakt - bør jeg begynne på cipralex igjen- selv om jeg blir apatisk av den? Unngå å blande inn alkohol i livet ditt akkurat nå. Jeg synes din lege skal ta seg av medisineringen inntil du enten kommer i kontakt med DPS eller får en ny behandler. 0 Siter
Nycora Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan du kommer videre? Ta imot den hjelpen du kan få. Kutt ut all bruk av alkohol mens du er syk. Under en depresjon, eller lignende, kan man faktisk ha trekk som ligner på personlighetsforstyrreler. Man får ikke plutselig en pers.forstyrrelse over natta når man er voksen. Alkohol gjør at du mister kontroll og sykdommen din blir verre fordi du gjør og sier dumme ting som du angrer og går og grubler over i etterkant. Bruk energien din på positive tanker og handlinger istedet. Se framover, fortiden kan du aldri endre likevel. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Ja. Skal ta det til etterretning . Rystet over meg selv 0 Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Unngå å blande inn alkohol i livet ditt akkurat nå. Jeg synes din lege skal ta seg av medisineringen inntil du enten kommer i kontakt med DPS eller får en ny behandler. kanskje trenger jeg ikke medisin- håper det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.