Gå til innhold

store dosetter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden 2003 har jeg brukt medisiner mot bipolar lidelse, og jeg har ikke orket å bruke dosett fordi rommene i dosetten er for små, så jeg må drive å pirke ut den største litiumtabletten. Det gidder jeg ikke. Men idag kjøpte jeg en dosett som var stor, og rommene er store nok til både litiumtabletten og de andre. MYE MER PRAKTISK!! 

Anbefales

Nå blir det mere ryddig på soverommet mitt, ikke fullt opp av tablettesker

Skrevet

Kjenner igjen dette ja :-). Har tenkt å invistere i en større dosett flere ganger, men får nå akkurat plass i den jeg har. Propper i meg vitaminer og mineraler for tiden i håp om å holde energien oppe gjennom vinteren.

Bruker ikke medisiner mot psyken akkurat nå, trener og jobber med tankene som best jeg kan :-). Går litt opp og ned, blir jeg syk igjen, skal jeg "krype til korset" og be om priadel. Da må jeg nok også kjøpe større dosett

:-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...