Gå til innhold

Brev fra DPS

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg kvaliserer IKKE til utprøving av lithium, da jeg ikke har en kjent bipolar diagnose.

Men de har jo ikke engang giddet å utrede meg! Og det er ikke bipolar jeg mener skal utredes... Jeg blir sinna, lei meg, fortvilt og oppgitt. Når skal dette snu? Når skal jeg bli hørt?

Jeg sitter nå og leter etter kvalifiserte private psykiatere. Jeg er villig til å reise et stykke for å få den hjelpen jeg har krav på. Det er for ille at man må betale selv, når man har behandler på DPS.

Jeg har lyst til å gråte og knuse alt rundt meg på samme tid.

Skrevet

Huff dette var provoserende, at de skulle sende et slikt brev, med en slik konklusjon.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan be fastlegen henvise deg til et annet offentlig DPS/sykehus for en second opinion. Det koster ikke mer enn du betaler på DPS (og frikort gjelder).

xxløvetannxx
Skrevet

Du kan be fastlegen henvise deg til et annet offentlig DPS/sykehus for en second opinion. Det koster ikke mer enn du betaler på DPS (og frikort gjelder).

Ventetid, ventetid og ventetid. Jeg har kommet dit hen at jeg ikke ser at jeg har tid. Jeg betaler GEDELIG om jeg bare får hjelp! Jeg orker ikke mer! Jeg er så sliten av meg selv, så lei av å hele tiden være "påskrudd". Jeg gir opp hele det offentlige helseapparatet.

Har time hos min behandler i morgen, og han skal få et meget skarpt brev av meg. Jeg gir ham TO uker på å utrede meg. Er han ikke interessert, får penger være penger....da går jeg min veg uten å se meg tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...