missmas Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Opplever kroppen som for stiv til at jeg mestrer aerobictimen skikkelig. Blir vanskelig å gå ned i vekt da. Men må bare fortsette prøve kutte colaen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Opplever kroppen som for stiv til at jeg mestrer aerobictimen skikkelig. Blir vanskelig å gå ned i vekt da. Men må bare fortsette prøve kutte colaen. Hva med gåturer, jogging, eller svømming dersom du bor nær et innendørs bad? 0 Siter
lathans Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Opplever kroppen som for stiv til at jeg mestrer aerobictimen skikkelig. Blir vanskelig å gå ned i vekt da. Men må bare fortsette prøve kutte colaen. Kutting av cola og annen sukkerholding drikke er veldig effektivt. 0 Siter
missmas Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har hengt opp et ark på kjøleskapet nå der jeg noterer en strek for bestått colafridag elller en F for fail 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.