missmas Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 er det noe som er permanent eller vil det gå over når man kan slutte på abilify? jeg sliter med å gjøre aerobic og nyter ikke dans lenger. men det er ikke så ille som på cisordinol depot der jeg ikke klarte bøye beina uten at det var kjempetungt så jeg klarte ikke delta en gang. nå klarer jeg såvidt delta….så lenge vi ikke går ned på gulvet da blir jeg stående oppe…. 0 Siter
Health Freak Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Kan hende det bare er fordi hjernen din dempes litt (av medisinen) i forhold til å presse deg selv... i såfall blir det vel som når man drikker kaffe, da vil kroppen kjennes sterkere ut og den tåler mer ubehag - bare motsatt. Altså det kan hende. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 er det noe som er permanent eller vil det gå over når man kan slutte på abilify? jeg sliter med å gjøre aerobic og nyter ikke dans lenger. men det er ikke så ille som på cisordinol depot der jeg ikke klarte bøye beina uten at det var kjempetungt så jeg klarte ikke delta en gang. nå klarer jeg såvidt delta….så lenge vi ikke går ned på gulvet da blir jeg stående oppe…. Husker jeg ble stiv av abilify, det gikk over da jeg sluttet. 0 Siter
missmas Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Husker jeg ble stiv av abilify, det gikk over da jeg sluttet. Lurer på om jeg noen gang kan slutte... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Lurer på om jeg noen gang kan slutte... Eller gå over til annen medisin? 0 Siter
missmas Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Eller gå over til annen medisin? har prøvd de alle, abilify er eneste jeg tåler 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 har prøvd de alle, abilify er eneste jeg tåler Kjipt det da, er litt stiv jeg også nå men ikke sånn som når jeg gikk på abilify. Da såg alle det når jeg gikk. 0 Siter
missmas Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Kjipt det da, er litt stiv jeg også nå men ikke sånn som når jeg gikk på abilify. Da såg alle det når jeg gikk. jeg får restless legs av de andre 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 jeg får restless legs av de andre Det er plagsomt, jeg har litt av det nå. Husker jeg fikk akineton en gang for det, men syns vival hjalp bedre. 0 Siter
missmas Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Det er plagsomt, jeg har litt av det nå. Husker jeg fikk akineton en gang for det, men syns vival hjalp bedre. magnesium hjelper en del 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 magnesium hjelper en del Takk for tipset, jeg tar faktisk magnesium nå. Kanskje derfor det bare er litt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Hva med å forsøke SSRI? Anonymous poster hash: 324a6...aef 0 Siter
missmas Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Hva med å forsøke SSRI? Anonymous poster hash: 324a6...aef Blir man mindre stiv på SSRI? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Blir man mindre stiv på SSRI? Man blir ganske sløv og likeglad.Anonymous poster hash: 26b10...ebd 0 Siter
missmas Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Skrevet 6. oktober 2014 Man blir ganske sløv og likeglad.Anonymous poster hash: 26b10...ebd Hva har det med denne tråden å gjøre egentlig? SSRI? Jeg brukte forresten Fontex for mange år siden. Jeg var verken sløv eller likeglad. Jeg fungerte svært godt og jeg savner det. Dessverre mistet fontex sin virkning da jeg sluttet på zyprexa. Men det var en god mix. Så ja kanskje abilify og ssri er bra også? Men hva har det med min aerobictrening å gjøre 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Hva har det med denne tråden å gjøre egentlig? SSRI? Jeg brukte forresten Fontex for mange år siden. Jeg var verken sløv eller likeglad. Jeg fungerte svært godt og jeg savner det. Dessverre mistet fontex sin virkning da jeg sluttet på zyprexa. Men det var en god mix. Så ja kanskje abilify og ssri er bra også? Men hva har det med min aerobictrening å gjøre Hvem vet? Dette er DOL da, her sporer alle tråder av... Anonymous poster hash: c7347...cc2 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 JEG VIL HA SSRI!!!!!!!!!! Hei! Da er det vel sykdommen din som gjør at du ikke får det. Jeg får det heller ikke, da min psykiater mener fornuft er nok. men det virker rart at man skal gå rundt og være stiv? Da kan man ikke drive med idrett da? En dame jeg vet om er så stiv/zoombiaktig etter psykose at jeg sa i fra til hennes familie, de ville ha henne sånn (virker sånn fordi ny psykose var uønsket av familien sa de)år vel fritt til å velge? men du står vel fritt til å velge? 0 Siter
missmas Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Skrevet 7. oktober 2014 Hei! Da er det vel sykdommen din som gjør at du ikke får det. Jeg får det heller ikke, da min psykiater mener fornuft er nok. men det virker rart at man skal gå rundt og være stiv? Da kan man ikke drive med idrett da? En dame jeg vet om er så stiv/zoombiaktig etter psykose at jeg sa i fra til hennes familie, de ville ha henne sånn (virker sånn fordi ny psykose var uønsket av familien sa de)år vel fritt til å velge? men du står vel fritt til å velge? Jeg er ikke zombiaktig heldigvis, jeg bare sliter med aerobicen og dansen. Noe som føles som et stort tap, da jeg hadde sånn glede av det tidligere. Jeg kan egentlig ikke velge, jeg får for mye kaos i hodet når jeg slutter med Abilify og da blir jeg bare liggende i sengen og bli innlagt. Så det er ikke noe alternativ. Alt suser i hodet og går til angrep på hjernen min. Vanskelig å forklare. Jeg ønsker meg det energiboostet man kan få av SSRI eller antidepressiva. jeg vil jo begynne å jobbe nå. Jeg trenger energi. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er ikke zombiaktig heldigvis, jeg bare sliter med aerobicen og dansen. Noe som føles som et stort tap, da jeg hadde sånn glede av det tidligere. Jeg kan egentlig ikke velge, jeg får for mye kaos i hodet når jeg slutter med Abilify og da blir jeg bare liggende i sengen og bli innlagt. Så det er ikke noe alternativ. Alt suser i hodet og går til angrep på hjernen min. Vanskelig å forklare. Jeg ønsker meg det energiboostet man kan få av SSRI eller antidepressiva. jeg vil jo begynne å jobbe nå. Jeg trenger energi. Hei! Ok da skjønner jeg ikke hva stiv er. Men selv begynner jeg på boksing og innlæring av knespark nå. Jeg gleder meg ikke, føler meg mer komfortabel med våpen, presisjon uten å måtte bevege hele kroppen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.