Gå til innhold

jobbe!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært uføretrygdet i 3 år, men jeg har lyst til å ta meg jobb deltid som stuepike. jeg kan få en slik jobb fordi jeg bor med en polsk jente som får jobb som stuepike fordi hun er polsk, og da får jeg jobb gjennom henne. Hvitt. før har tiltak via nav i jobb og skole ikke funket fordi jeg hadde så enormt søvnbehov. Men jeg har ikke det enorme søvnbehovet lenger, kanskje det kom av lamictal som jeg ikke bruker lenger. Og jeg prøvde studere språk en vending, men det gikk ikke fordi jeg ble manisk og besatt av religion istedet. Men nå går jeg på høyere dose litium og antipsykotika så nå kan jeg holde meg frisk. Jeg liker renhold. Det går vel an at jeg vil lykkes med dette?

Skrevet

jeg har vært uføretrygdet i 3 år, men jeg har lyst til å ta meg jobb deltid som stuepike. jeg kan få en slik jobb fordi jeg bor med en polsk jente som får jobb som stuepike fordi hun er polsk, og da får jeg jobb gjennom henne. Hvitt. før har tiltak via nav i jobb og skole ikke funket fordi jeg hadde så enormt søvnbehov. Men jeg har ikke det enorme søvnbehovet lenger, kanskje det kom av lamictal som jeg ikke bruker lenger. Og jeg prøvde studere språk en vending, men det gikk ikke fordi jeg ble manisk og besatt av religion istedet. Men nå går jeg på høyere dose litium og antipsykotika så nå kan jeg holde meg frisk. Jeg liker renhold. Det går vel an at jeg vil lykkes med dette?

Lykke til.

Anonymous poster hash: bad08...ba4

Skrevet

Jeg liker renhold. Det går vel an at jeg vil lykkes med dette?

Alltids mulig, det som ihvertfall er sikkert er at sjangsene for å lykkes er uendelig mye større dersom man prøver enn hvis man ikke prøver.

Lykke til

Skrevet

Bortsett fra en bitteliten stilling ca 6 mnd så har jeg aldri hatt jobb i hele mitt liv

Skrevet

det må finnes et annet liv enn å bare sitte på facebook hele dagen

Skrevet

Hvis du skal jobbe med å vaske er det lurt å være i god form, så du kan jo trene inntil du begynner. ;)

Skrevet

Hva med en hobby?

Skrevet

Hvis du skal jobbe med å vaske er det lurt å være i god form, så du kan jo trene inntil du begynner. ;)

Ja, jeg trener :)

Skrevet

Hva med en hobby?

hva da f.eks

Skrevet

hva da f.eks

• Blogging
  • Smykkelaging
  • Filateli
  • Fotografering
  • Reiki-healing
  • Rosemaling
  • Keramikk
  • Fjellklatring 
  • Kajakpadling
  • Spille et intrument, f.eks. panfløyte
  • Synge i kor
  • Studere noe
  • Hekling
  • Strikking
  • Modelljernbane
  • Dyrke egne grønnsaker
  • Flette kurver
  • Lage websider

Det er mye å velge blandt.

Skrevet

• Blogging
  • Smykkelaging
  • Filateli
  • Fotografering
  • Reiki-healing
  • Rosemaling
  • Keramikk
  • Fjellklatring 
  • Kajakpadling
  • Spille et intrument, f.eks. panfløyte
  • Synge i kor
  • Studere noe
  • Hekling
  • Strikking
  • Modelljernbane
  • Dyrke egne grønnsaker
  • Flette kurver
  • Lage websider

Det er mye å velge blandt.

takk for tips :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg. Begynn med trening, å være stuepike er en fysisk krevende jobb. Lytt til kroppen og hodet ditt, ikke svelg over for mye, prøv deg frem. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...