Gå til innhold

klarer ikke å takle konfliikter.

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Huff!I går oppdaget jeg noe.Samboeren til mamma har begynt å drikke igjen.Han er periodedranker.Jeg ble så redd da jeg oppdaget dette.klarte rett og slett ikke å takle dette fordi det var en konflikt for meg.

Før når jeg ikke taklet konflikter, skjar jeg meg bare på håndleddene med barberblad.

Nå har jeg tatt og skjært meg på armene i stedet for med kniven.Grunnen til det var fordi jeg var så sint,skuffet og lei meg inne i meg så jeg viste ikke noen andre råd med å avreagere på.

Ønsker å bli bedre til å¨takle konflikter.Tok en test i vår,og den testen sa at jeg hadde alvorlig nedsatt evne til å løse konflikter.

Det jeg lurer på er hva legen og psyken kommer til å gjøre hvis jeg forteller dem dette.Tør i hvertfall ikke å fortelle det til legen,for da blir jeg antageligvis innlagt igjen.Vi hadde en avtale om at jeg ikke skulle skade meg igjen, og den brøt jeg.

Takknemlig for svar!

Klemmer til alle som vil ha fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40136-klarer-ikke-%C3%A5-takle-konfliikter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men ..blir det ikke litt feil å legge deg inn de gangene du skader deg?.. Hva med å konsentrere seg om hvordan du kan lære å takle en konflikt _uten_ å skade deg.. Det er jo kjempe viktig at du er åpen om dette både til din lege og terapeut, for hvordan skal du ellers kunne bli kvitt trangen til å skade deg hvis ikke du er åpen mot de som ønsker å hjelpe deg?

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...