Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du skal slutte i jobben, så gjør du det fryktelig mye enklere for både deg selv og fastlegen om du konfererer med ham før du gjør det. Han har mulighet til å sykemelde deg, og det vil gjøre alt mye greiere i forhold til nav, men da bør han jo få muligheten til å diskutere situasjonen med deg før du allerede har tatt avgjørelsen.

Jeg tror faktisk at du kan få det veldig annerledes dersom du har en samtalepartner du blir trygg på, og du fikk et godt førsteinntrykk av den nye fastlegen. Hold fast ved det:-)

Nå er det bare en dag igjen av denne arbeidsuken, og så er det en ny helg med muligheter til å få noen ok opplevelser.

vet ikke om jeg klarer en dag til. Vet ikke om jeg tørr å ringe fastlege i morgen, han blir sikkert sint og sier jeg ikke har prøvd. Eller prøver å presse meg til å holde ut. Leger som ikke vet hva nerver er kan glatt si at beroligende ikke er svaret. Tror ikke nødv det er svaret jeg heller ... Kunne jo fått noen og spist dem alle om alt gikk til hel .. ( tørr ikke ha slikt tilgjengelig nå )..har en time over helga.redd han skal tro jeg er ute etter sykepenger om jeg ber om sykemelding. Da er det vel bedre å si opp? Kommer ikke kreve no betaling for mitt svik , de dagene jeg har jobbet kan de få gratis for " tort" og svie:(( kjenner meg sånn ca i grus. Klarer jeg stiller jeg i morgen , men usikker. Helt ute av meg. Kan ikke grine på jobb:(( tenker de uansett har fordømt meg, kjenner meg så teit og ydmyket ( jada jada sikkert min tolkning). Jeg ser ikke ned på andre. Men føler andre ser ned på meg - jeg er svært mislykkey
Skrevet

Nei, det er ikke bedre å si opp enn å snakke med legen først. Jeg vil anta at din fastlege har relativt god innsikt i psykiatri ut i fra hvor godt du ble møtt sist. Har ingen tro på at han blir sint eller mener du ikke har prøvd, men la han få en sjanse til å høre deg fortelle om hvordan du opplever dette og la ham gjøre en vurdering før du har tatt endelig bestemmelse.

Forrige helg ble veldig vond for deg, og jeg tror opplevelsene derfra har preget hele uken din. Uflaks at det skulle bli slik akkurat når du hadde hatt et par relativt gode dager på jobb.

Håper det går bra i dag.

Skrevet

Nei, det er ikke bedre å si opp enn å snakke med legen først. Jeg vil anta at din fastlege har relativt god innsikt i psykiatri ut i fra hvor godt du ble møtt sist. Har ingen tro på at han blir sint eller mener du ikke har prøvd, men la han få en sjanse til å høre deg fortelle om hvordan du opplever dette og la ham gjøre en vurdering før du har tatt endelig bestemmelse.

Forrige helg ble veldig vond for deg, og jeg tror opplevelsene derfra har preget hele uken din. Uflaks at det skulle bli slik akkurat når du hadde hatt et par relativt gode dager på jobb.

Håper det går bra i dag.

Jeg drar. Har ikke samvittighet til noe annet.

Godt at jeg skal til lege til uka. Umulig å vite hva som er best på sikt, men føler jeg ikke klarer å være meg selv- for nervøs. Og glemmer og kjenner jeg blir livredd når jeg skal passe på litt større grupper. Får block out når jeg er redd og da er det vanskelig m oversikt. Synes mine ledere snakker litt nedsettende til meg , selv om de påtatt er hyggelige. Er vel meg antar jeg. Går konstant rødmende gjennom dagen. Avd jeg er på mangler tydelig ledelse og struktur. Blir trist av å se hvordan det blir fabrikk mentalitet m levende mennesker.

Kan dog hende fastlege begynner å forakte meg. Forrige fastlege var uvennlig etter å ha lest journal fra dps. Det er jeg helt sikker på! Jeg har sunket noe så vanvittig de siste par år. Redd for å miste mine kjære . Hvor mye skal de tåle av svik. Hadde skjønt det om de satte strek

Skrevet

Føler andre ser ned på meg - jeg er svært mislykket.

Jeg tror du kommer til å føle deg enda mer mislykket hvis du slutter "ukontrollert".  Følg froskens råd om rekkefølge på ting.

Håper du har en brukbar dag og at kommende helg blir bedre enn forrige.

Skrevet

Jeg drar. Har ikke samvittighet til noe annet.

Godt at jeg skal til lege til uka. Umulig å vite hva som er best på sikt, men føler jeg ikke klarer å være meg selv- for nervøs. Og glemmer og kjenner jeg blir livredd når jeg skal passe på litt større grupper. Får block out når jeg er redd og da er det vanskelig m oversikt. Synes mine ledere snakker litt nedsettende til meg , selv om de påtatt er hyggelige. Er vel meg antar jeg. Går konstant rødmende gjennom dagen. Avd jeg er på mangler tydelig ledelse og struktur. Blir trist av å se hvordan det blir fabrikk mentalitet m levende mennesker.

Kan dog hende fastlege begynner å forakte meg. Forrige fastlege var uvennlig etter å ha lest journal fra dps. Det er jeg helt sikker på! Jeg har sunket noe så vanvittig de siste par år. Redd for å miste mine kjære . Hvor mye skal de tåle av svik. Hadde skjønt det om de satte strek

Jeg tror ikke at fastlegen begynner å forakte deg. Hvis du gir han innsyn i dine vansker, så vil han se at du strever veldig for å finne ut av hvordan klare deg i ditt liv akkurat nå. Jeg tror at din fastlege vil tenke ganske likt som det jeg gjør om din situasjon. Du har fortalt ganske mye om dine problemer her på dol, og jeg er ikke i nærheten av å forakte deg - men jeg bekymrer meg for om du vil klare å motta nok hjelp til å få det bedre.

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke at fastlegen begynner å forakte deg. Hvis du gir han innsyn i dine vansker, så vil han se at du strever veldig for å finne ut av hvordan klare deg i ditt liv akkurat nå. Jeg tror at din fastlege vil tenke ganske likt som det jeg gjør om din situasjon. Du har fortalt ganske mye om dine problemer her på dol, og jeg er ikke i nærheten av å forakte deg - men jeg bekymrer meg for om du vil klare å motta nok hjelp til å få det bedre.

klarte meg gjennom dagen heldigvis. Nervene i helspenn. Hadde noen gode øyeblikk m barna:)) kanskje må jeg bare ta tiden til hjelp..

Mye psykisk ubehag dog , får derfor lyst til å melde pass stadig vekk. Kjenner meg sp stresset og på tuppa

Min mann mener legen må kunne hjelpe meg mandag til å få det litt bedre.. Vet ikke hvordan- kanskje litt medisin...? . Vanskelig å utfordre egne tankerekker nå angst spiser deg opp..

Endret av En namnlaus
Skrevet

klarte meg gjennom dagen heldigvis. Nervene i helspenn. Hadde noen gode øyeblikk m barna:)) kanskje må jeg bare ta tiden til hjelp..

Mye psykisk ubehag dog , får derfor lyst til å melde pass stadig vekk. Kjenner meg sp stresset og på tuppa

Min mann mener legen må kunne hjelpe meg mandag til å få det litt bedre.. Vet ikke hvordan- kanskje litt medisin...? . Vanskelig å utfordre egne tankerekker nå angst spiser deg opp..

Må bare si at det står respekt av det du gjør, står på selv om du sliter. Det er godt jobba :)

Skrevet

Jeg synes det er imponerende at du har kommet deg gjennom uka! Håper du får en god helg. Jeg tror fastlegen din vil kunne hjelpe deg.

Skrevet (endret)

Så ekkelt å stotre når jeg snakker- folk spurte om noe på pause i dag , jeg kavet litt m kommunikasjonen. Det samme til noen foreldre. Barns viser en del glede over mitt nærvær, det er godt!

Åpenbart at jeg er nervøs! Føler jeg går rundt meg selv og bruker for lang tid på ting. Redd for å ikke gjøre ting godt nok.

men nå skyver jeg bekymringer laaaaangt under teppe.Skal sove masse. Tror jeg får tenke på jobben som et opptremingssted hvor jeg kan venne meg til folk igjen..;) go helg

Endret av En namnlaus
Skrevet

Å se på jobben som en treningsarena, tror jeg er svært klokt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...