Gå til innhold

sengeveter


serge

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 30-årene som i perioder sliter med sengeveting. Problemet oppstår som regel hvis jeg er under stress eller press. Jeg har 2 samboerskap bak meg som ikke har fungert særlig bra, mye på grunn av mitt problem med sengeveting. Jeg ønsker derfor kontakt med en dame med tilsvarende problem. Jeg har tro på at felles problem kan styrke hverandres selvtillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til serge

Når det gjelder kontakt med likesinnede så finnes det er forening som heter Nofus, som er en forening med personer med urologiske lidelser. Ellers så synes jeg du skal prøve å stille spørsmålet i forum for urinveier å høre hva de synes du skal gjøre med problemer. Er det ingen lekkasje på dagtid?Kanskje det kan være lurt å se litt på toalettvanene dine generellt, om det er noe der som kunne endres. Men det mener jeg at det er viktig med regelmessige dovaner på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...