ISW Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Skrevet 15. oktober 2014 Jeg synes det er relevant også å reflektere over skyld/ansvar når et langvarig forhold tar slutt. Vi er da sjelden uten skyld/bidrag til at noe går feil? Vi påfører sannsynligvis våre nærmeste smerte både som følge av egoisme og ubetenksomhet eller manglende forståelse. Jeg anser det som viktig å både innse egne svakheter og å tåle oss selv til tross for at vi ikke er perfekte. Jeg aner ingenting mht om du burde ha gjort noe annerledes , men anser det som sunt å reflektere også over det . Det er alltid noe man kunne gjort annerledes. Også inkludert å bruke 8 millioner på et sted å bo når man i utgangspunktet kanskje var litt usikker på forholdet. Men på det litt mer emosjonelle plan, jeg er klar over at jeg i forholdet (såvel som her) kanskje ikke har vært flink nok til å ta hensyn til andres følelser. Det plager meg endel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.