Gå til innhold

Hodepine og "går litt rundt" - slitenhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få vondt i hodet og at det "går litt rundt" pga. slitenhet? Altså at hodet blir slitent.

Har tenkt at man kan det hele tiden, men har egentlig ikke spurt en lege ellerno om det, så hva vet jeg.

Så jeg spør altså her, da.

Skrevet

Ja, hvis man sitter mye på DOL ;)

Fra spøk til alvor; jeg blir veldig sliten i hodet og øynene og litt ør hvis jeg sitter mange timer foran pc-en.

Skrevet

Ja, kjenner jeg blir sliten jeg og... men er så kjedelig å ligge og se i taket...

Skrevet

Det er jo egentlig "leggetid" nå da, bare så vanskelig å komme seg i senga....:)

Men det må jeg gjøre nå, så jeg kommer meg på jobb i morra!

Skrevet

Er jo ikke noe poeng i å legge seg om man er helt susete...

Har ikke jobb jeg. :P Eller dvs; jeg jobber ikke, for jeg er pensjonist.

Skrevet

Er jo ikke noe poeng i å legge seg om man er helt susete...

Har ikke jobb jeg. :P Eller dvs; jeg jobber ikke, for jeg er pensjonist.

Ta et kamferdrops da. 

Skrevet

Ta et kamferdrops da.

Er det en kode for noe?

Skrevet

Er det ikke slikt pensjonistene koser seg med da?

http://lolrik.blogg.no/1272989884_kamferdrops.html

Åh, trodde du mente "kamferdrops", jeg. Men kamferdrops er ikke noe godt, syns jeg. Nå syns jeg ingen drops er gode, så det burde være en sikker sak.

Dessuten, så liker jeg "hockeypulver" bedre enn "kamferdrops" uansett...

Skrevet

Åh, trodde du mente "kamferdrops", jeg. Men kamferdrops er ikke noe godt, syns jeg. Nå syns jeg ingen drops er gode, så det burde være en sikker sak.

Dessuten, så liker jeg "hockeypulver" bedre enn "kamferdrops" uansett...

"hockeypulver" hørtes litt suspekt ut.

Skrevet

Det går litt rundt i hodet mitt ved stress etter jeg hadde psykose. Var aldri slik før

Skrevet

Ta et kamferdrops da. 

Bestefaren min knasket på slike drops. De var sukkerfrie, men så kjøpte han en ny type som var med sukker (uten at han viste det). Endte opp med 10 hull i tenna fordi han tygget dem.

Måtte bare si det. Selvom det ikke er interresant for noen borsett fra meg selv :D

Skrevet

Bestefaren min knasket på slike drops. De var sukkerfrie, men så kjøpte han en ny type som var med sukker (uten at han viste det). Endte opp med 10 hull i tenna fordi han tygget dem.

Måtte bare si det. Selvom det ikke er interresant for noen borsett fra meg selv :D

Merkelig at bestefaren din gikk fra sukkerfri til sukkerholdig?

Skrevet

Merkelig at bestefaren din gikk fra sukkerfri til sukkerholdig?

Hvorfor det? Han trodde de nye var sukkerfrie også

Skrevet

Hvorfor det? Han trodde de nye var sukkerfrie også

Men kamferdrops har sikkert vært i salg hundre år før bestefaren din ble født. Og sukker-erstatninger er relativt nytt (ikke som oppfinnelse, men som salgsvare).

Skrevet

Kongen av Danmark er også et alternativ. Jeg synes det smaker helt pyton men smaken er som baken. Delt.

Jeg blir sliten i hodet av folk som jabber hele tiden og varmer opp til en heidundranes monolog. Eller mennesker som snakker over hodet på en, noe man egentlig ikke bryr seg om, for det eneste man  vil er å stikke.

Skrevet

Jeg blir sliten i hodet av folk som jabber hele tiden og varmer opp til en heidundranes monolog. Eller mennesker som snakker over hodet på en, noe man egentlig ikke bryr seg om, for det eneste man  vil er å stikke.

Vantrives i samtaler med folk som hele tiden avbryter og gjentar det samme om og om igjen... ikke at jeg har så mye erfaring.

Skrevet

Jeg blir ofte sliten i hodet av å være med folk, ikke det at jeg er så mye med folk :huh:

Skrevet (endret)

Men kamferdrops har sikkert vært i salg hundre år før bestefaren din ble født. Og sukker-erstatninger er relativt nytt (ikke som oppfinnelse, men som salgsvare).

Han ble født i 1919, så tviler på det :-)

Det er sant. Han fant sikkert ut at sukkerfri var smart mest sannsynlig. Selvom han var vokst opp med sukker-pastiller så byttet han til sukkerfri , han var en smart mann.

Endret av Caylee
Skrevet

Han ble født i 1919, så tviler på det :-)

Det er sant. Han fant sikkert ut at sukkerfri var smart mest sannsynlig. Selvom han var vokst opp med sukker-pastiller så byttet han til sukkerfri , han var en smart mann.

Syns oldisene burde kose seg mer, jeg, men det er selvsagt ikke kos å få masse huller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...