startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Kan man få vondt i hodet og at det "går litt rundt" pga. slitenhet? Altså at hodet blir slitent.Har tenkt at man kan det hele tiden, men har egentlig ikke spurt en lege ellerno om det, så hva vet jeg.Så jeg spør altså her, da. 0 Siter
DoleMari Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Ja, hvis man sitter mye på DOL Fra spøk til alvor; jeg blir veldig sliten i hodet og øynene og litt ør hvis jeg sitter mange timer foran pc-en. 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Ja, kjenner jeg blir sliten jeg og... men er så kjedelig å ligge og se i taket... 0 Siter
DoleMari Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Det er jo egentlig "leggetid" nå da, bare så vanskelig å komme seg i senga.... Men det må jeg gjøre nå, så jeg kommer meg på jobb i morra! 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Er jo ikke noe poeng i å legge seg om man er helt susete... Har ikke jobb jeg. Eller dvs; jeg jobber ikke, for jeg er pensjonist. 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Er jo ikke noe poeng i å legge seg om man er helt susete... Har ikke jobb jeg. Eller dvs; jeg jobber ikke, for jeg er pensjonist. Ta et kamferdrops da. 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Ta et kamferdrops da. Er det en kode for noe? 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Er det en kode for noe? Er det ikke slikt pensjonistene koser seg med da? http://lolrik.blogg.no/1272989884_kamferdrops.html Endret 20. oktober 2014 av slabbedask 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Skrevet 20. oktober 2014 Er det ikke slikt pensjonistene koser seg med da? http://lolrik.blogg.no/1272989884_kamferdrops.html Åh, trodde du mente "kamferdrops", jeg. Men kamferdrops er ikke noe godt, syns jeg. Nå syns jeg ingen drops er gode, så det burde være en sikker sak. Dessuten, så liker jeg "hockeypulver" bedre enn "kamferdrops" uansett... 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Åh, trodde du mente "kamferdrops", jeg. Men kamferdrops er ikke noe godt, syns jeg. Nå syns jeg ingen drops er gode, så det burde være en sikker sak. Dessuten, så liker jeg "hockeypulver" bedre enn "kamferdrops" uansett... "hockeypulver" hørtes litt suspekt ut. 0 Siter
missmas Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Det går litt rundt i hodet mitt ved stress etter jeg hadde psykose. Var aldri slik før 0 Siter
Caylee Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Ta et kamferdrops da. Bestefaren min knasket på slike drops. De var sukkerfrie, men så kjøpte han en ny type som var med sukker (uten at han viste det). Endte opp med 10 hull i tenna fordi han tygget dem. Måtte bare si det. Selvom det ikke er interresant for noen borsett fra meg selv 0 Siter
startet av Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Skrevet 26. oktober 2014 Bestefaren min knasket på slike drops. De var sukkerfrie, men så kjøpte han en ny type som var med sukker (uten at han viste det). Endte opp med 10 hull i tenna fordi han tygget dem. Måtte bare si det. Selvom det ikke er interresant for noen borsett fra meg selv Merkelig at bestefaren din gikk fra sukkerfri til sukkerholdig? 0 Siter
Caylee Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Merkelig at bestefaren din gikk fra sukkerfri til sukkerholdig? Hvorfor det? Han trodde de nye var sukkerfrie også 0 Siter
startet av Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Skrevet 26. oktober 2014 Hvorfor det? Han trodde de nye var sukkerfrie ogsåMen kamferdrops har sikkert vært i salg hundre år før bestefaren din ble født. Og sukker-erstatninger er relativt nytt (ikke som oppfinnelse, men som salgsvare). 0 Siter
Gondor Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Kongen av Danmark er også et alternativ. Jeg synes det smaker helt pyton men smaken er som baken. Delt. Jeg blir sliten i hodet av folk som jabber hele tiden og varmer opp til en heidundranes monolog. Eller mennesker som snakker over hodet på en, noe man egentlig ikke bryr seg om, for det eneste man vil er å stikke. 0 Siter
startet av Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Jeg blir sliten i hodet av folk som jabber hele tiden og varmer opp til en heidundranes monolog. Eller mennesker som snakker over hodet på en, noe man egentlig ikke bryr seg om, for det eneste man vil er å stikke.Vantrives i samtaler med folk som hele tiden avbryter og gjentar det samme om og om igjen... ikke at jeg har så mye erfaring. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg blir ofte sliten i hodet av å være med folk, ikke det at jeg er så mye med folk 0 Siter
Caylee Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Men kamferdrops har sikkert vært i salg hundre år før bestefaren din ble født. Og sukker-erstatninger er relativt nytt (ikke som oppfinnelse, men som salgsvare). Han ble født i 1919, så tviler på det :-) Det er sant. Han fant sikkert ut at sukkerfri var smart mest sannsynlig. Selvom han var vokst opp med sukker-pastiller så byttet han til sukkerfri , han var en smart mann. Endret 27. oktober 2014 av Caylee 0 Siter
startet av Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Han ble født i 1919, så tviler på det :-)Det er sant. Han fant sikkert ut at sukkerfri var smart mest sannsynlig. Selvom han var vokst opp med sukker-pastiller så byttet han til sukkerfri , han var en smart mann.Syns oldisene burde kose seg mer, jeg, men det er selvsagt ikke kos å få masse huller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.