xxløvetannxx Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Fortvilt nå... Var hos psykologen og fikk gjennomgang av hans scoring av min MMPI. Den bekreftet sosial angst og traumesymptomer, men ingeting på hallusinasjoner og vrangforestillinger. Det er jo forsåvidt reelt, for jeg er jo medisinert med antipsykotika, og verken hører, ser eller tenker bisarre ting. Er det da sånn, at de symptomene, som er en stor og viktig del av mitt sykdomsbilde, nå ikke skal tas med i beregningen? Bare fordi den er medisinert bort? Jeg får lyst til å droppe injeksjon på torsdag, bare for å fremprovosere symptomene og ta testen på nytt. Men det er jo helt uhørt at det er slik det skal være. At man må gjøre seg selv syk, for å få en helhetlig behandling! Føles som alt jeg tar i blir til gråstein. Har ikke lyst til å kjempe mer. Er så sliten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Fortvilt nå... Var hos psykologen og fikk gjennomgang av hans scoring av min MMPI. Den bekreftet sosial angst og traumesymptomer, men ingeting på hallusinasjoner og vrangforestillinger. Det er jo forsåvidt reelt, for jeg er jo medisinert med antipsykotika, og verken hører, ser eller tenker bisarre ting. Er det da sånn, at de symptomene, som er en stor og viktig del av mitt sykdomsbilde, nå ikke skal tas med i beregningen? Bare fordi den er medisinert bort? Jeg får lyst til å droppe injeksjon på torsdag, bare for å fremprovosere symptomene og ta testen på nytt. Men det er jo helt uhørt at det er slik det skal være. At man må gjøre seg selv syk, for å få en helhetlig behandling! Føles som alt jeg tar i blir til gråstein. Har ikke lyst til å kjempe mer. Er så sliten. Men er det ikke positivt at du ikke hallusinerer da? De vet vel at du er medisinert? Skulle ikke ha noe å si for behandlingen det, ikke dropp medisinene....please! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Skulle du være umedisinert for at du skulle få psykosesymptomer som ville utløse behandling som ville være de medisinenen du sluttet med? 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Jamen, det virker jo som om det er slik de vil ha det! Hvis jeg ikke har psykosesymptomer NÅ, ja, da har jeg altså ingen psykoselidelse. Slik ble det sagt. 0 Siter
missmas Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Hvorfor får du ikke et SCID-intervju? 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Hvorfor får du ikke et SCID-intervju? Har gjort et SCL skjema...og MINI intervju. Scoret høyt innenfor angst og ptsd, som er min kjente diagnose. Hva er SCID? 0 Siter
missmas Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Har gjort et SCL skjema...og MINI intervju. Scoret høyt innenfor angst og ptsd, som er min kjente diagnose. Hva er SCID? et strukturert intervju som finner diagnosene dine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.