Gå til innhold

Ekstrem livslyst for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke meningen å provosere noen med dette innlegget.

Halvannen uke etter samlivsbruddet og nedtrappingen av Zeldox til 20 + 40 mg, så synes jeg rett og slett at livet er fantastisk. Jeg er kvitt enhver tiltaksløshet, likegyldighet og apati. Det er slik at jeg på ettermiddagene omtrent er lei meg for at klokken går, fordi jeg ønsker at dagen ikke skal ta slutt.

Synes også det er litt påfallende at jeg i så stor grad setter pris på andre mennesker. Føler meg så glad for vennene mine og familien min og forsåvidt også jobben min. Jeg sover utmerket (nesten litt for lenge iblant), spiser betydelig mindre usunn mat, har så godt som ikke angst, opplever en ro og glede i livet mitt som jeg ikke har kjent på mange år. Føler iblant tristhet, men når jeg gjør det er den situasjonsbetinget.

Jeg føler det noe påfallende at angsten min kom da jeg flyttet sammen med min tidligere samboer. Nå later den til å være vekk.

Spørsmålet mitt er om dette er normalt og jeg bare skal glede meg over det, eller om jeg muligens nå som livet mitt er mer stabilt, er overmedisinert? Jeg står jo på en meget høy dose Zoloft fortsatt.

Kanskje dette etterhvert ordner seg uten medisiner?

Skrevet

Så bra at du har det sånn, nyt det :)

Tusen takk :)

Syntes bare nesten det var litt rart.

Skrevet

Tusen takk :)

Syntes bare nesten det var litt rart.

Kanskje det var til det beste da, at dere ikke passet sammen? Men det var litt rart ja.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er utrolig hva opphør av dårlige forhold setter fri :-)

Skrevet

Det er utrolig hva opphør av dårlige forhold setter fri :-)

Jeg begynner å skjønne det nå :-)

Håper også jeg kan bli kvitt F42.0 og F45.2/3 etterhvert også. Jeg er på god vei, virker det som.

Skrevet

Det virker som du er en psykisk sterk person - du takler alt veldig bra :)

BrukerErHeltAnonym
Skrevet

Kanskje dette etterhvert ordner seg uten medisiner?

Nei, må du ikke begynne slik du også da  :P

Skrevet

Så flott at det går bra med deg!

Jeg opplever også å ha mye mer energi nå som samboerforholdet er over. Nice!

Fått meg en gammel bil, svever når jeg kjører i den. Føler meg så fri da :) :) :)

Skrevet

Det tok meg 4 år å komme meg etter bruddet med min ex mann. Jeg sørget virkelig tungt. Jeg har fremdeles et usunt forhold til ham som jeg nå sakte men sikkert og meget skjelvende, prøver å komme meg ut av. Han utnytter meg og jeg er dumsnill. Det er 10 år siden bruddet.

I want to break free!

Skrevet

Nyt det! Ble glad av å lese det. Er jo til dels i samme situasjon, men har ikke tatt steget ut ennå. Merket også markant mer angst og depressivitet etter forholdet jeg er i nå. Men det kan jo være dårlig match ;)

Skrevet

Så flott at det går bra med deg!

Jeg opplever også å ha mye mer energi nå som samboerforholdet er over. Nice!

Har du flyttet? Det var du som bodde på ei øy, ikke sant? Så flott at du kom deg ut av et dårlig forhold! Ønsker deg mange gode dager, uker, måneder og år nå!!!!

Fått meg en gammel bil, svever når jeg kjører i den. Føler meg så fri da :) :) :)

Skrevet

Nei, jeg er ikke kvinnen som sitter fast på en øy ;)

Men takk for støtten likevel!

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Merker oppi jobbstresset om dagen at jeg har litt ekstraslag, men men.. sånt må man vel regne med :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Merker oppi jobbstresset om dagen at jeg har litt ekstraslag, men men.. sånt må man vel regne med :)

Ekstraslag på grunn av glede kanskje ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...