Gjest Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Hei jeg er en gutt på 17 år, jeg har nylig slått opp med kjæresten min. Vi har vært av og på i 2 år, grunnen til at vi har vært av og på er fordi jeg ikke klarer å oppføre meg. Noen ganger klikker det for meg, jeg klarer ikke å kontrollerer meg selv og sier ting som jeg aldri ville ha sagt før. Det er som om hele verden blir svart og jeg klarer ikke å kontrollere det. Jeg er veldig sjalu av meg og jeg har problemer med sinne mitt. Jeg har aldri hatt det sånn før jeg ble sammen med henne. Jeg er lei meg hver dag og kutter meg ofte, de eneste gangene hvor jeg ikke er lei meg er når jeg snakker med vennene mine. Jeg er aldri sånn mot mine venner, det er bare mot min eks kjæreste. Vi har tatt opp kontakten igjen. Jeg får ikke slike ''anfall'' nå men det er til tross at jeg kutter meg. Jeg vet ikke hva som skjer med meg. Kan du hjelpe meg? 0 Siter
startet av Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Du må gå til fastlegen, det må nesten alle. Han kan henvise deg til psykiatrisk poliklinikk. Kanskje du har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, du kan jo google det og se om du kjenner deg igjen i det. But who knows. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Du høres ut som en tenåring med mye følelser som du ikke klarer å kontrollere. De aller fleste tenåringer er fulle av sterke følelser, gleder og sorger føles ekstra sterkt i disse årene,da en går igjennom en stor forandring fra barn til voksen . Men vis du kutter deg når det blir vanskelig , så tyder det på at du har dårlige mestrings strategier. Og trenger kanskje litt hjelp til å finne noen som fungere bedre. Det er dumt å kutte seg og i verste fall ender du opp med arr for livet. Ta kontakt med helsesøster på skolen eller fastlegen så kan dere sammen finne ut hva som trengs å gjøres.Anonymous poster hash: 939a3...a50 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 23. oktober 2014 Skrevet 23. oktober 2014 Du har helt klart problemer og bør snakke med fastlegen. Det at du har selvinnsikt og lyst til å forandre seg er et godt utgangspunkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.