AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg begynte på Risperdal på torsdag, 2 mg pr døgn. Skal seponere Zyprexa gradvis. Jeg har epilepsi, og nå på lørdagsmorgenen holdt jeg på å få et epileptisk anfall, noe som jeg ikke hat hatt på sikker et år. Jeg får epilepsi symptomer bare etter noen timer etter medisinen er tatt. Jeg blir først sløv, og føler nummenhet i arma så videre utvikler deg seg til epilepsi symptomer, og var nesten ikke i stand til å greie å låse opp døra på badet nå i morges fordi jeg ikke hadde kontroll på arma, slik jeg alltid får det før jeg får grand mal. Kan Risperdal ha en innvirkning på min epilepsi så fort?. Jeg er overbevist om at det på være Risperdal som er årsaken her. Siden jeg får denne nummenhetsfølelsen etter inntak. Har vært i helt fin form før jeg startet på torsdag. Er epilepsisymptomene mest sannsynlig utløst av Risperdal her, Hva tror du NHD?. Anonymous poster hash: 4b694...40a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Siden det er et så tydelig sammenfall i tid, er det sannsynlig at det er en årsakssammenheng. Ring psykiateren din i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.