MissAftereight Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Kan disse legemidlene kombineres? Går på 20 mg Cipralex nå og skal på Ritalin fra neste uke da min psykiater har gitt meg diagnosen ADD. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Ja, de kan kombineres. 0 Siter
startet av Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Kan disse legemidlene kombineres? Går på 20 mg Cipralex nå og skal på Ritalin fra neste uke da min psykiater har gitt meg diagnosen ADD.Kanskje psykiateren din uansett hadde hatt mer peiling enn NHD?Er det noe jeg har gått glipp av? Har NHD vunnet en slags pris for "superpsykiater", ellerno? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Kanskje psykiateren din uansett hadde hatt mer peiling enn NHD? Er det noe jeg har gått glipp av? Har NHD vunnet en slags pris for "superpsykiater", ellerno? 0 Siter
MissAftereight Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Skrevet 25. oktober 2014 Kanskje psykiateren din uansett hadde hatt mer peiling enn NHD? Er det noe jeg har gått glipp av? Har NHD vunnet en slags pris for "superpsykiater", ellerno? Så vidt jeg vet har han ingen pris, men er ansatt som ekspert på DOL og svarer utfra sin egen erfaring og kompetanse som fagmann. At JEG velger å spørre han fremfor min psykiater (som jeg også vil rådføre meg med), handler om at det er enkelt å få svar på nett og man slipper å "dvele" ved tanken frem til timen hos psykiater. Sånn, da håper jeg vi har oppklart dette lille "mysteriet" ditt. 0 Siter
MissAftereight Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Skrevet 25. oktober 2014 Ja, de kan kombineres. Takk for svar. 0 Siter
startet av Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Så vidt jeg vet har han ingen pris, men er ansatt som ekspert på DOL og svarer utfra sin egen erfaring og kompetanse som fagmann. At JEG velger å spørre han fremfor min psykiater (som jeg også vil rådføre meg med), handler om at det er enkelt å få svar på nett og man slipper å "dvele" ved tanken frem til timen hos psykiater. Sånn, da håper jeg vi har oppklart dette lille "mysteriet" ditt.Får håpe Ritalinen hjelper. Tjihi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.