Gå til innhold

Nav-pengene strekker ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Hvordan skal det skje når tilnærmet alle nye jobber som skapes går til arbeidsinnvandrere? Hørte på radioen i dag at en venter ti tusen arbeidsinnvandrere pr år bare fra polen de neste årene. Hvordan mener du folk med dårlig helse skal få jobb?

Anonymous poster hash: 38ace...cc6

Jeg har ikke svar på alt. Jeg tror bare at rekord i trygd og sykefravær kan bli et problem når vi ikke kan flyte på oljen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    33

  • startet av

    22

  • slabbedask

    11

  • DexterMorgan

    9

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke svar på alt. Jeg tror bare at rekord i trygd og sykefravær kan bli et problem når vi ikke kan flyte på oljen lenger.

Det blir det. For de syke. Det er bare å forberede seg på et liv i fattdigdom og nød.

Anonymous poster hash: 38ace...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det. For de syke. Det er bare å forberede seg på et liv i fattdigdom og nød.

Anonymous poster hash: 38ace...cc6

Ordner seg sikkert. Får dele det man har.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg sikkert. Får dele det man har.

Dagens regjering gjør jo det stikk motsatte.

Anonymous poster hash: 38ace...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener skatten bør økes for høye lønninger og aksjeutbytte. Stort bunnfradrag ville gjort det mer lønnsomt å gå fra trygd til jobb. Det er jeg også tilhenger av.

 

Hva med de som er for syke til å jobbe? De skal leve på fattigdomsgrensen?

Anonymous poster hash: aab72...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ikke fattigdom og nød med det første.

 

De kan det nok bli for de trygdene enslige foreldre som nå mister titusenvis av kroner i foreldrebidrag, og som på toppen av det hele har gjeld og dermed får høyere skatt etter nyttår. Da kan det fort bli 5000-10000 mindre å rutte med å måneden. Det rammer hardt når man allerede har presset økonomi.

Anonymous poster hash: aab72...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De kan det nok bli for de trygdene enslige foreldre som nå mister titusenvis av kroner i foreldrebidrag, og som på toppen av det hele har gjeld og dermed får høyere skatt etter nyttår. Da kan det fort bli 5000-10000 mindre å rutte med å måneden. Det rammer hardt når man allerede har presset økonomi.

 

Det er nok mange av disse som må gå fra hus og hjem. Stakkars barn.

Anonymous poster hash: aab72...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan det nok bli for de trygdene enslige foreldre som nå mister titusenvis av kroner i foreldrebidrag, og som på toppen av det hele har gjeld og dermed får høyere skatt etter nyttår. Da kan det fort bli 5000-10000 mindre å rutte med å måneden. Det rammer hardt når man allerede har presset økonomi.

Anonymous poster hash: aab72...c03

 

5000-10000 mindre i måneden? Er du hakka gal? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...