Gjest Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Vondt. Skulle ha gjester i går , når de endelig kom var drivet i meg vekk med ett. Kjente Glimt av glede over å se dem, så ble jeg overmannet av en følelse av å dette sammen innvendig. Jeg håper jeg ikke er visket vekk. Brukt opp kvota mi på å vingle og mine sjanser lar jeg gå. Skylder på angsten men begriper i etterkant ikke at den tok sånn plass og makt over meg. Føler meg ikke troverdig:(Hadde lyst til å flykte men holdt ut . Vet ikke hvorfor jeg ville flykte , kjente bare at jeg ikke hadde ork. Leit. Ville jo ha en fin kveld .. Etterpå kjente jeg meg sint for at andre ikke så hvordan jeg hadde det og støttet meg. Nå: dårlig samvittighet; jeg kan ikke skylde på andre - jeg er destruktiv fortiden. Må ikke ødelegge andre om jeg ikke klarer annet enn å la meg selv ødelegges . 0 Siter
Gondor Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg synes ikke du skal slå deg selv i hodet fordi du ikke følte du fungerte som du skulle i går. Hvis gjestene dine koste seg, har du gjort en bra nok jobb som vertinne selv om jeg mener at de som kommer får sørge for å bidra med godt humør. Når det gjelder deg selv er det selvfølgelig trist å føle at man synker fullstendig sammen når man helst vil være glad. Prøv å være litt mild mot deg selv og stryk deg selv over kinnet. Jeg synes du skal være stolt over deg selv fordi du klarte det. Du har det ikke godt for tiden og da å dra i gang et selskap er en prestasjon i seg selv. Prøv å tenke gode tanker om deg selv i dag. Jeg vet det er vanskelig når man er destruktiv i tankegangen men gjør et forsøk. Ha en riktig god søndag! I dag er det min tur til å ha gjester... 0 Siter
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg synes ikke du skal slå deg selv i hodet fordi du ikke følte du fungerte som du skulle i går. Hvis gjestene dine koste seg, har du gjort en bra nok jobb som vertinne selv om jeg mener at de som kommer får sørge for å bidra med godt humør. Når det gjelder deg selv er det selvfølgelig trist å føle at man synker fullstendig sammen når man helst vil være glad. Prøv å være litt mild mot deg selv og stryk deg selv over kinnet. Jeg synes du skal være stolt over deg selv fordi du klarte det. Du har det ikke godt for tiden og da å dra i gang et selskap er en prestasjon i seg selv. Prøv å tenke gode tanker om deg selv i dag. Jeg vet det er vanskelig når man er destruktiv i tankegangen men gjør et forsøk. Ha en riktig god søndag! I dag er det min tur til å ha gjester...[/quote ] Takk for gode ord! Ubehagelig å tenke i ettertid om jeg kunne bare vært der mer .. Uten å gi... Satt hele tida og tenkte jeg måtte gi av meg selv , prøve å være interessert i andres liv- være oppmerksom mot barna. Jeg nøt at mitt barn fikk genuin kontakt m en annen voksen- et fang og en go armkrok . Nøt jeg det nok. Nei! Kjente meg samtidig så utilstrekkelig selv-har ikke energi og kapasitet til å ta andre inn. Likevel, noen gode øyeblikk. Borte titt tei med en ettåring som stråler mot meg helt uten fordommer . Godt. Føler meg egosentrisk. Vil så gjerne være alt annet en jeg er. Noen kan tro jegvil være mer en jeg er ( psykolog spurte )- selv vet jeg at jeg er ulik. Ytterliggående ulik. Det er slitsomt. Go' søndag Gonor, jeg tørr ikke gi deg råd. Men kanskje bare flyt med - du blomstrer sikkert om du kan. Om ikke nok å være der:) 0 Siter
frosken Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Vondt. Skulle ha gjester i går , når de endelig kom var drivet i meg vekk med ett. Kjente Glimt av glede over å se dem, så ble jeg overmannet av en følelse av å dette sammen innvendig. Jeg håper jeg ikke er visket vekk. Brukt opp kvota mi på å vingle og mine sjanser lar jeg gå. Skylder på angsten men begriper i etterkant ikke at den tok sånn plass og makt over meg. Føler meg ikke troverdig:(Hadde lyst til å flykte men holdt ut . Vet ikke hvorfor jeg ville flykte , kjente bare at jeg ikke hadde ork. Leit. Ville jo ha en fin kveld .. Etterpå kjente jeg meg sint for at andre ikke så hvordan jeg hadde det og støttet meg. Nå: dårlig samvittighet; jeg kan ikke skylde på andre - jeg er destruktiv fortiden. Må ikke ødelegge andre om jeg ikke klarer annet enn å la meg selv ødelegges . Var det slik i går at du ytre sett fungerte ok, men at du hadde det vanskelig inne i deg? 0 Siter
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Var det slik i går at du ytre sett fungerte ok, men at du hadde det vanskelig inne i deg?en kort stund ok- så kjente jeg meg av - lengtet etter å ligge i et mørkt rom. Ble stille og kjente jeg måtte anstrenge meg sånn. Når gjestene endelig var ute av døra var jeg sur på mannen min. Kjente at han hadde vært " hensynsløs"- sikkert bare meg som fortiden er en sart og sensitiv plante. Vet folk kunne hatt det bedre uten meg- bør ikke si det for ofte. Tenker det da kan bli en sannhet ( destruktivt å si slik). 0 Siter
frosken Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Hvordan tenker du at mannen din hadde vært hensynsløs? Hva synes du han skulle ha gjort annerledes? Og snakket dere om dette i etterkant? 0 Siter
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Ville spille høg musikk- hørte ikke etter når jeg henvendte meg og satt mest i stolen. Måtte be han om " alt"- vi var ikke et team som hadde gjester. Vedk var litt taktløs noen ganger- da lider jeg. Men dette er min opplevelse- sikkert meg:( 0 Siter
frosken Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Snakker dere sammen for tiden om hvordan dere begge har det? 0 Siter
Gjest Skrevet 26. oktober 2014 Skrevet 26. oktober 2014 Snakker dere sammen for tiden om hvordan dere begge har det? ja litt- men tror vi ofte snakker forbi hverandre , sårer hverandre -- enige om en ting: begge vil opprettholde alt vi har og hegner om. Jeg er den temperamentsfulle- han er mer " grinete":( akk - ekteskapet er et utfordrende skap! I gode og onde dager:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.