DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Er det noen som ser på Farmen her? Og hva synes dere om Frank? Jeg ser at folk irriterer seg grønn over han og vil ha han ut. For meg går han så langt at jeg bare ler hver gang jeg ser ham. Gleder meg til hver episode for jeg flirer hele tiden, og det er ikke mye jeg flirer av for tiden:) 0 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror dette er tillaget Ellers helt enig med deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Vet om folk som irriterer seg grønn, men jeg gjør som deg...flirer. Han er jo en artig skrue 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror dette er tillaget Ellers helt enig med deg. Har tenkt det jeg også Kanskje en muldvarp? 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Vet om folk som irriterer seg grønn, men jeg gjør som deg...flirer. Han er jo en artig skrue Ja, han gir så totalt "beng" hehe:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Ja, han gir så totalt "beng" hehe:) Tror ikke han er mulvarp heller, bare er seg selv Som en sa "Frank er ikke et navn, men en tilstand". 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Tror ikke han er mulvarp heller, bare er seg selv Som en sa "Frank er ikke et navn, men en tilstand". Hehe,...Morsomt å se hvordan Finn nesten bringes ut av fatning for han er den rake motstetning-arbeidsjern. Kanskje stygt å le, men jeg synes det er vanvittig morsomt... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror kanskje ikke han er så ille som han blir framstilt. Sannsynligvis viser de de klippene hvor han hviler og sover i lia. Deltagerne irriterer seg, men hvorfor har de ikke valgt ham som førstekjempe enda og de er alltid blide når de snakker med ham. Men jeg er enig i at han er morsom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Hehe,...Morsomt å se hvordan Finn nesten bringes ut av fatning for han er den rake motstetning-arbeidsjern. Kanskje stygt å le, men jeg synes det er vanvittig morsomt... Ja det er morsomt, håper han blir en stund til for det blir kjedelig uten han Og bare det han sier blir tekstet, hehe 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Jeg tror kanskje ikke han er så ille som han blir framstilt. Sannsynligvis viser de de klippene hvor han hviler og sover i lia. Deltagerne irriterer seg, men hvorfor har de ikke valgt ham som førstekjempe enda og de er alltid blide når de snakker med ham. Men jeg er enig i at han er morsom. Ja, jeg tror også de trenger en som han. De flirer jo også av ham da, og han flirer jo med. 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Ja det er morsomt, håper han blir en stund til for det blir kjedelig uten han Og bare det han sier blir tekstet, hehe Hehe;) 0 Siter
Caylee Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Farmen blir ikke det samme uten Frank :-) Heia Frank! Yey 0 Siter
Caylee Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Gleder meg til farmen ikveld. Premien min for å sitte å pugge matte. Blir så spennende med de nye som kommer :-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Gleder meg til farmen ikveld. Premien min for å sitte å pugge matte. Blir så spennende med de nye som kommer :-) Jeg også! God grunn til litt avbrekk fra matten da:) 0 Siter
Stormwind Skrevet 27. oktober 2014 Skrevet 27. oktober 2014 Er det noen som ser på Farmen her? Og hva synes dere om Frank? Jeg ser at folk irriterer seg grønn over han og vil ha han ut. For meg går han så langt at jeg bare ler hver gang jeg ser ham. Gleder meg til hver episode for jeg flirer hele tiden, og det er ikke mye jeg flirer av for tiden:) Det passer kanskje bra å poste et innlegg om Farmen Frank på forum for psykiatri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.