AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes ofte den såkalte brukerkompetansen er oppskrytt. Jeg vil gjerne slippe å bli utsatt for såkalte "erfaringskonsulenter" som ser ut til å tro at deres egen erfaring kan generaliseres og dermed nærmest gjelder universelt. Tilsvarende reagerer jeg også negativt på hvordan enkelte av interesseorganisasjonene (f.eks. for spiseforstyrrelser), ser ut til å mene at deres tilbud om f.eks. NLP-coaching er likestilt med hjelp i spesialisthelsetjenesten. Hvordan ser andre folk på dette, og hvordan ser helsepersonell på det? Anonymous poster hash: 8cb81...317 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er 100% enig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes ofte den såkalte brukerkompetansen er oppskrytt. Jeg vil gjerne slippe å bli utsatt for såkalte "erfaringskonsulenter" som ser ut til å tro at deres egen erfaring kan generaliseres og dermed nærmest gjelder universelt. Tilsvarende reagerer jeg også negativt på hvordan enkelte av interesseorganisasjonene (f.eks. for spiseforstyrrelser), ser ut til å mene at deres tilbud om f.eks. NLP-coaching er likestilt med hjelp i spesialisthelsetjenesten. Hvordan ser andre folk på dette, og hvordan ser helsepersonell på det? Anonymous poster hash: 8cb81...317 Hva er den såkalt "brukerkompetansen "? Anonymous poster hash: 81d46...ad7 0 Siter
Gjest russian Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Hva gjør egentlig disse med brukerkompetanse? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Hva er den såkalt "brukerkompetansen "? Anonymous poster hash: 81d46...ad7 Hei! Jeg tror de er som ppt, de gjør ingenting:-( Man sitter igjen med uttalelser som er verdt i sum: 0 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Hei! Jeg tror de er som ppt, de gjør ingenting:-( Man sitter igjen med uttalelser som er verdt i sum: 0 Har ikke du brukerkompetanse på asperger da, som du deler ? Eller blir det annerledes ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.