stjernestøv Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Skrevet 31. oktober 2014 Siden dere har bodd så nært husene som forsvant, så tenker jeg at det er veldig forståelig at du nå er veldig sliten og har det ugreit. For deg hadde det sannsynligvis vært enklere om dere hadde blitt evakuert i de mest dramatiske døgnene. Nå virker det både som om været roer seg og at det er mye fagfolk involvert i å vurdere situasjonen. Håper du får en god helg:-) Hadde vært tryggere å blitt evakuert de mest dramatiske døgnene ja, klarte ikke ligge i sengen da når jeg hørte det braket og buldret rundt meg. Og det sjokket som kom når dagslyset kom, det var forferdelig trist og skummelt. Takk, håper på en rolig helg uten mer dramatikk. Det klarer jeg ikke. 0 Siter
Høstløv Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Hadde vært tryggere å blitt evakuert de mest dramatiske døgnene ja, klarte ikke ligge i sengen da når jeg hørte det braket og buldret rundt meg. Og det sjokket som kom når dagslyset kom, det var forferdelig trist og skummelt. Takk, håper på en rolig helg uten mer dramatikk. Det klarer jeg ikke. Det må være veldig skummelt å bo så nærme at nabolaget er rammet av uværets herjinger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Skrevet 31. oktober 2014 Det må være veldig skummelt å bo så nærme at nabolaget er rammet av uværets herjinger. Ja veldig skummelt og nervepirrende. Trodde jeg skulle få sammenbrudd en stund for hele meg dirret, takker meg til vival. 0 Siter
XbellaX Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Ja veldig skummelt og nervepirrende. Trodde jeg skulle få sammenbrudd en stund for hele meg dirret, takker meg til vival. Jeg hadde vært rimelig skjelven om jeg var deg, jeg skjønner godt du er redd. Sender deg noen gode tanker i kveld. 0 Siter
skrevet Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Flott anledning til å feriere. :-) Neida. Det er ikke for alle det heller... Men hus og eiendeler er jo bare gjenstander. Hvis dere drar på en campinghytte et sikkert sted bør det vel gå lettere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. november 2014 Forfatter Skrevet 1. november 2014 Jeg hadde vært rimelig skjelven om jeg var deg, jeg skjønner godt du er redd. Sender deg noen gode tanker i kveld. Takk. I natt gikk det greit men nå regner det igjen, det er ikke noe særlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. november 2014 Forfatter Skrevet 1. november 2014 Flott anledning til å feriere. :-) Neida. Det er ikke for alle det heller... Men hus og eiendeler er jo bare gjenstander. Hvis dere drar på en campinghytte et sikkert sted bør det vel gå lettere. Skulle gjerne reist langt vekk jeg, men det er ikke bare til å reise fra alt. Noen har jo forpliktselser. 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Takk. I natt gikk det greit men nå regner det igjen, det er ikke noe særlig. Har dere fått noe informasjon om hvordan myndighetene nå vurderer situasjonen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. november 2014 Forfatter Skrevet 1. november 2014 Har dere fått noe informasjon om hvordan myndighetene nå vurderer situasjonen? Ikke enda. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. november 2014 Forfatter Skrevet 1. november 2014 Har dere fått noe informasjon om hvordan myndighetene nå vurderer situasjonen? Men begynner å lure på om andre folk er viktigere enn noen, var noen som ble evakuert som har huset høyere opp enn oss Nå fikk jeg sjokk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.