AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Tror jeg sitter med mye gammel sorg, fra mobbing og andre opplevelser hvor menneskehetens mindre sjarmerende sider har påvirket meg. Reagerer sterkt på konflikter nå, blir veldig trist når den andre ikke vil løse dem. Føler meg ofte ensom, og uansett hvor mange jeg omgir meg med så føler jeg at jeg går med et åpent sår i brystet. Er dette da en depresjon som kan behandles med AD? De jeg tar nå fungerer ihvertfall ikke. Anonymous poster hash: ffdc6...d02 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Tror jeg sitter med mye gammel sorg, fra mobbing og andre opplevelser hvor menneskehetens mindre sjarmerende sider har påvirket meg. Reagerer sterkt på konflikter nå, blir veldig trist når den andre ikke vil løse dem. Føler meg ofte ensom, og uansett hvor mange jeg omgir meg med så føler jeg at jeg går med et åpent sår i brystet. Er dette da en depresjon som kan behandles med AD? Det trur jeg ikke. Anonymous poster hash: 329e5...06a 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Tja. Jeg tror det er verdt et forsøk. Dystre tanker blir litt mindre dystre med AD. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Ut fra det du skriver kan jeg ikke si at det er en depresjon. La fastlegen finne det ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.