Gå til innhold

Jeg gråter over hvor ond jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg strever selv med tanker om at jeg er ond/psykopat, for tiden.

Dette fordi jeg har bedratt min psykiater, bedratt min mann og forbrutt meg på det groveste mot veitrafikkloven.

Jeg har en bedre dag i dag fordi jeg starter med å skrifte, hvis Gud tilgir meg, må det finnes tilgivelse fra mennesker feks politi, og psykiatere.

Jeg tenkte i natt, mens jeg lå våken at jeg jeg sender en henvendelse til politiet, for meg spiller det ingen rolle at jeg ikke ble tatt, men at jeg unnslapp, forbrytelsen. (min mann sier sånn, "men du ble jo ikke tatt for fartsovertredelser", men for meg er det helt likegyldig, jeg brøt regler, og viktige regler også:-(

Jeg er svært redd kriminelle mennesker så jeg tenkte i natt (fordi jeg er livredd for fengsel) at jeg håper jeg kan få samfunnsstraff.

På morgenen ble min mann fortvilt fordi nok en natt sa han uten søvn for meg, han tilgav mine synder, han forstod ikke lovbruddene følte jeg:-( men mente jeg bare kunne fortelle det til politiet. og min psykiater :-( og at de ikke vil fengsle meg, med fangedrakt osv...jeg vet ikke, hvem vil ansette en kriminell autist? :-(

Jeg er lei meg, jeg angrer mer nå enn noen gang, jeg hater autisme.

Og jeg hater meg selv.

Anonymous poster hash: 6cb36...2da

Du har gjort noen feil, men hvem har ikke gjort det? De færreste kommer igjennom livet uten noen feil.

Du er ikke ond, det er jeg sikker på. Og forresten din mann har litt rett, du ble ikke tatt.Så hvorfor pine deg selv enda mer? Du kommer ikke i fengsel. Ikke bekymr deg for det.

Ikke hat deg selv. Du gjorde en feil og nå burde du gå videre for din egen skyld. Klem

Skrevet

"Jeg gråter. Tårene inni meg renner. De flyter som sjøen. Vannet oversvømmer meg, alle tårene kommer ikke ut, smerten over formye vann tar over."

Poetisk! Du burde absolutt skrive mer. Å skrive kan også fungere som en form for å skrifte.

Hehe, takk for det. Syns det er utrykker mer følelser i teksten å skrive mer "poetisk" som å bruke besjeling, metaforer, personifisering osv.

Sant det. å skrive kan hjelpe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...