Gå til innhold

NHD medisinering i vanskelige perioder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk diagnosen eupf, borderline,  for 10 år siden. Heldigvis har senmodning slått til og jeg har det ganske bra nå som 34 åring, jeg er rimelig stabil og velfungerende. 

Men jeg har fortsatt noen vanskeligere perioder om høsten og om våren og egentlig generelt litt vanskelig for å holde fokus, jeg skifter som oftest  fokus til noe annet etter en tid. Jeg vil kalle det ubevisst men det er kanskje noe bevissthet der?

Jeg er svært fornøyd med arbeids  situasjonen  min og sist uke klarte jeg endelig å fullføre fagbrevet jeg har jobbet med i 3 år nå. Det var en herlig følelse.

Så for å oppsummere, spørsmålet er om jeg kan ha nytte av stemnings stabiliserende medisiner på høst/ vår og om så hvilken type vil du anbefale.

Jeg har ingen erfaring med ssri de siste årene. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du KAN ha nytte av det, men sikkert svar får du kun ved å prøve.

Skrevet

Du KAN ha nytte av det, men sikkert svar får du kun ved å prøve.

ok takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...