kattlabber Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Hei. Jeg fikk diagnosen eupf, borderline, for 10 år siden. Heldigvis har senmodning slått til og jeg har det ganske bra nå som 34 åring, jeg er rimelig stabil og velfungerende. Men jeg har fortsatt noen vanskeligere perioder om høsten og om våren og egentlig generelt litt vanskelig for å holde fokus, jeg skifter som oftest fokus til noe annet etter en tid. Jeg vil kalle det ubevisst men det er kanskje noe bevissthet der? Jeg er svært fornøyd med arbeids situasjonen min og sist uke klarte jeg endelig å fullføre fagbrevet jeg har jobbet med i 3 år nå. Det var en herlig følelse. Så for å oppsummere, spørsmålet er om jeg kan ha nytte av stemnings stabiliserende medisiner på høst/ vår og om så hvilken type vil du anbefale. Jeg har ingen erfaring med ssri de siste årene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Du KAN ha nytte av det, men sikkert svar får du kun ved å prøve. 0 Siter
kattlabber Skrevet 2. november 2014 Forfatter Skrevet 2. november 2014 Du KAN ha nytte av det, men sikkert svar får du kun ved å prøve. ok takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.