tårnsvale Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Kanskje ikke rett forum for dette spørsmålet, men jeg stiller det her, siden det er her jeg er :-) Jeg har en del arr på kroppen, etter å ha blitt mishandlet. Noen av disse arrene er stygge, og noen er i tillegg på steder der de er til plage for meg fysisk. I morgen skal jeg til fastlegen, og jeg skal vise dem til henne. Jeg har ikke ønsket å vise frem disse arrene før, men nå skal jeg altså gjøre det. Håpet mitt er at det er mulig å gjøre noe med, i hvert fall de arrene som plager meg. Noen som har erfaring med å ha fått arr fjernet? Er det i det i det hele tatt håp om at arr kan gjøres "mildere" eller fjernes ? Jeg kjenner at jeg gruer meg. 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Kanskje ikke rett forum for dette spørsmålet, men jeg stiller det her, siden det er her jeg er :-) Jeg har en del arr på kroppen, etter å ha blitt mishandlet. Noen av disse arrene er stygge, og noen er i tillegg på steder der de er til plage for meg fysisk. I morgen skal jeg til fastlegen, og jeg skal vise dem til henne. Jeg har ikke ønsket å vise frem disse arrene før, men nå skal jeg altså gjøre det. Håpet mitt er at det er mulig å gjøre noe med, i hvert fall de arrene som plager meg. Noen som har erfaring med å ha fått arr fjernet? Er det i det i det hele tatt håp om at arr kan gjøres "mildere" eller fjernes ? Jeg kjenner at jeg gruer meg. Arr som er plagsomme eller veldig skjemmende kan du absolutt be legen om å vurdere. Jeg har ikke gjort det selv, men jeg vet om folk som har fått korrigert operasjonsarr som har vært store eller stygge (pga. komplikasjoner etc.) 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Så trist å lese historien din Veldig bra at du har kontaktet fastlegen om dette. Jeg har en del arr, noen av de stikker litt ut, tror det er det som kalles hypertrofiske arr. Tok kontakt med fastlegen min og ble henvist til kirurgisk. Måtte vente ganske lenge, men fikk fikset det største arret mitt. Det var nærmere 5 cm, bredt og stakk veldig ut. Nå ser det mye bedre ut, stikker ikke ut lenger og ser tynnere ut. De andre arrene kunne de ikke gjøre noe med. Dette er noen år siden, så kan være de kan gjøre mer i dag. Masse lykke til. 0 Siter
tårnsvale Skrevet 2. november 2014 Forfatter Skrevet 2. november 2014 Takk for omtanke og lykkeønskninger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.