Gå til innhold

NHD, BP og hypotyreose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med lavt stoffskifte og det er ikke tilfredsstillende medisinert. Nå leste jeg at denne sykdommen kan føre til alvorlig psykiatriske lidelser, deriblant BP.

Har du noen erfaring med dette?

Skrevet

Jeg sliter med lavt stoffskifte og det er ikke tilfredsstillende medisinert. Nå leste jeg at denne sykdommen kan føre til alvorlig psykiatriske lidelser, deriblant BP.

Fint profilbilde.

Skrevet

Hei!

Den der Dr Dag Schøtt på Heggeli helhetsmedisin har det.

Jeg leste det et sted, han er veldig interessert i vanskene stoffskifte gir,

Det er ca 6 mnd ventetid på time, jeg håper du bestiller,

Kanskje du da får orden på mye! ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, hypotyreose kan ikke føre til BP, men det kan forsterke en depresjon.

Uansett bør du snarest medisineres korrekt.

Skrevet

Nei, hypotyreose kan ikke føre til BP, men det kan forsterke en depresjon.

Uansett bør du snarest medisineres korrekt.

Takk for svar! Jeg er nå i kontakt med Balderklinikken her i Oslo, hvor de har eksperter på hypotyreose. Jeg har tatt blodprøver og spyttprøver. Jeg skal dit i morgen og er spent på svar og hva legen ellers har å si.

Jeg har gått rundt med dette i åresvis, men fastlegen er tydeligvis inkompetent på det området. Kanskje det skal så lite som en sprøyte med B12 for å ordne opp i hele suppedasen.Vi får se, vi får se.

Skrevet

Hei!

Den der Dr Dag Schøtt på Heggeli helhetsmedisin har det.

Jeg leste det et sted, han er veldig interessert i vanskene stoffskifte gir,

Det er ca 6 mnd ventetid på time, jeg håper du bestiller,

Kanskje du da får orden på mye! ;)

Dette har du nevnt for meg før, Madelenemie. Hvis legen på Balderklinikken ikke klarer å fikse dette, bestiller jeg time. Det ligger ikke så langt i fra der jeg bor.

Skrevet

Fint profilbilde.

Takk! Jeg skulle gjerne ha skiftet profilnavn også, men får det ikke til

Skrevet

Takk! Jeg skulle gjerne ha skiftet profilnavn også, men får det ikke til

Liker navnet ditt jeg.

Skrevet

Hva mener du med at du ikke er tilfredsstillende medisinert? Ligger du under referanseverdiene eller mener du at du fortsatt har symptomer på lavt stoffskifte?

Skrevet

Liker navnet ditt jeg.

Takk! Det er fra Ringenes Herre. Jeg digger de filmene

Skrevet

Hva mener du med at du ikke er tilfredsstillende medisinert? Ligger du under referanseverdiene eller mener du at du fortsatt har symptomer på lavt stoffskifte?

Jeg ligger under referanseverdiene og har symptomer. Nå får jeg høre i morgen da.

Skrevet

Jeg og. Skal se Hobbiten når den kommer.

Skrevet

Jeg og. Skal se Hobbiten når den kommer.

Det skal jeg og. Det blir stas!

Skrevet

Jeg antok det :)

En gang annethvert år ser jeg alle tre filmene, extended utgave, etter hverandre :)

Skrevet

Dette har du nevnt for meg før, Madelenemie. Hvis legen på Balderklinikken ikke klarer å fikse dette, bestiller jeg time. Det ligger ikke så langt i fra der jeg bor.

Hei!

;) Ja vet det.

Men hadde et barn med vansker, litt stoffskifte-typiske, går på balder klinikk til oftebro,. men trenger ikke, antibiotika har ordnet alt, den besti ;) ller jeg over net,

Hun er frisk, men jeg har nå tilegnet meg kompetanse på de beste i Norge på stoffskifte på ca 6 mnd, fordi jeg fikk et sykt barn

Skrevet

Hei s

Jeg antok det :)

En gang annethvert år ser jeg alle tre filmene, extended utgave, etter hverandre :)

Jeg har også sånt maratonløp. Nå har jeg skiftet bilde til Eowyn. Ser du det? Hennes kamp for frihet og kjærlighet er noe jeg kan relatere meg til. "What is your worst nightmare?"  sier Wormtounge. "A cage", sier hun. Hun har ikke magiske evner, men hun kjemper. "I am no man!" Fy f... for en scene. Nei nå snakker jeg meg helt bort. Er litt forelsket i Faramir. Nå skal jeg ikke si noe mer. Dette dreier seg om noe så hverdagslig og kjedelig som stoffskifte. Blæh!

Skrevet

Hei!

;) Ja vet det.

Men hadde et barn med vansker, litt stoffskifte-typiske, går på balder klinikk til oftebro,. men trenger ikke, antibiotika har ordnet alt, den besti ;) ller jeg over net,

Hun er frisk, men jeg har nå tilegnet meg kompetanse på de beste i Norge på stoffskifte på ca 6 mnd, fordi jeg fikk et sykt barn

Skjønner. Jeg sender deg en pm hvis jeg trenger nyttig informasjon. Hvordan klarte antibiotika og ordne alt? Tør du virkelig å bestille det over nett?

Skrevet

Skjønner. Jeg sender deg en pm hvis jeg trenger nyttig informasjon. Hvordan klarte antibiotika og ordne alt? Tør du virkelig å bestille det over nett?

Hei

Det var kun en mycoplasma-infeksjon, ...:-(

litt sånn at Tyskland-klnikken ikke forstod at norske sykehus ikke fant ut..:-(

Men lite land=dårlig kompetanse.

Antibiotika kan hun få her, men fastlegen driver fortsatt og leser på papirene jeg har oversendt, studier, og vi kan ikke vente på han, hun må være frisk, det er enkle medisiner, jeg har kontakt med en lege, han ga meg tips om de immunmedisinene, de bestiller vi også.

Barnet mitt er friskt, det er viktigst.

Etter to dager på antibiotika, kjørte vi rullestol og krykker tilbake ;)

det er viktigst for oss nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...