AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Er 3-4 tabletter pr uke (15-20 mg) et for høyt forbruk av benzo? Anonymous poster hash: 8785b...0c2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Er 3-4 tabletter pr uke (15-20 mg) et for høyt forbruk av benzo? Anonymous poster hash: 8785b...0c2 Det vil jeg si er lite. 0 Siter
cappella33 Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Det vil jo si at du tar valium annen hver dag ca. Tar du de for angst og uro eller? Selv har jeg vival, og det går både en og to uker mellom hver gang jeg tar en tabl. Hvis legen mener det er greit du tar 3-4 dager i uken så er det vel greit. Men syns du at det er mye? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Det vil jo si at du tar valium annen hver dag ca. Tar du de for angst og uro eller? Selv har jeg vival, og det går både en og to uker mellom hver gang jeg tar en tabl. Hvis legen mener det er greit du tar 3-4 dager i uken så er det vel greit. Men syns du at det er mye? JAnonymous poster hash: 8785b...0c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Det vil jo si at du tar valium annen hver dag ca. Tar du de for angst og uro eller? Selv har jeg vival, og det går både en og to uker mellom hver gang jeg tar en tabl. Hvis legen mener det er greit du tar 3-4 dager i uken så er det vel greit. Men syns du at det er mye? Jeg vet ikke om det er mye, det er derfor atjeg spør. Aldri hatt noe problemer med å få resept av legen. Angst, eller uro, går ikke det myeut på det samme? Halvparten tas for å få sove.Anonymous poster hash: 8785b...0c2 0 Siter
cappella33 Skrevet 5. november 2014 Skrevet 5. november 2014 Hvis legen mener det er greit du tar så ofte så er det vel ok. Selv syns jeg det er litt mye, men det er nå bare meg da. Jeg skrev jo angst og uro i samme setning, og det er jo mye det samme. Hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt om å få noe annet for å sove på enn valium. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.