Gå til innhold

Bør man ha dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke hvem som helst. Svært mange vil sende en irritert tanke til automatiske tekniske tjenester og la det bli med det.

ok kan hende jeg overdriver , sier litt om lite å gjøre:( og nav minner m og på det
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gråstein

11

• frosken

10

• FGT

6

• ISW

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

føyer seg bare inn i rekken av Navs ufyseligheter mot meg .. Men skjønner jo at de ikke har helt kontroll på sine midler for å få folk i arbeid . Skjønner og jeg er i en tilstand hvor de lett provoserer meg og ydmyker m

Jeg klarer ikke med min beste evne å se "ufyseligheten" i dette. Du fikk en SMS, sannsynligvis feilsendt og på feil tidspunkt. Feil kan skje. At det virker som du tror dette er planlagt eller gjort med vilje, er kanskje det som ikke er helt friskt her.

Skrevet

Jeg klarer ikke med min beste evne å se "ufyseligheten" i dette. Du fikk en SMS, sannsynligvis feilsendt og på feil tidspunkt. Feil kan skje. At det virker som du tror dette er planlagt eller gjort med vilje, er kanskje det som ikke er helt friskt her.

neida tror ikke det tror jeg, men de er litt ute etter folk generelt . Jeg har kjent det på kroppen direkte- tro meg!

Ingen skal slippe unna m verdigheten i behold, alle er potensielle unnasluntrere.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nav sendte meg tekstmelding om jobbkonfetanse 12 om natten selv om jeg er sykemeldt:(

Såpass må en tåle som voksen.
Skrevet

nei - burde ikke ofre nav en tanke . Men de gjør sitt for at jeg ikke skal slippe dem

Dette handler ikke om NAV men om ditt tankesett.

Skrevet

tydeligvis ute etter å gi folk et støkk midt på natten. Ble bedt på konferanse hvor de ville plukke ut kandidater for salg. Synes det var slemt

Høres noe rart når du er såpass syk som du er. Tror ikke en salgsjobb er det rette da, for å si det sånn...

Kanskje den var feilsendt?

Anonymous poster hash: f61d5...45f

Skrevet

Jeg fikk en inkassosak på mail i går. Den var ikke til meg, selskapet hadde skrevet feil mailadresse.

Foruten å synes at dette var slett arbeid av inkassobyrået (som faktisk lot meg få innsyn i en sak jeg ikke hadde noe med og fikk navnet til den som skyldte penger - noe som egentlig er en sak for Finanstilsynet), så brukte jeg ikke krefter på å lure på hvorfor feilen skjedde.

Jeg ser egentlig på dette som noe av det samme som SMS'en nevnt over. Nei, det kan ikke være normalt.

Enig. Man overser og lar det gå uten å bruke energi på det.

Skrevet

Såpass må en tåle som voksen.

sier ikke at jeg ikke tålte de, men kanaliserer litt Gruff om det siden det var snakk om dårlig samvittighet ..
Skrevet

Dette handler ikke om NAV men om ditt tankesett.

mitt tankesett om nav
Skrevet

føyer seg bare inn i rekken av Navs ufyseligheter mot meg .. Men skjønner jo at de ikke har helt kontroll på sine midler for å få folk i arbeid . Skjønner og jeg er i en tilstand hvor de lett provoserer meg og ydmyker m

Du er ekstremt lett å krenke, og jeg tror du tillegger NAV dårlige intensjoner også når det ikke finnes grunnlag for det.

Hva med de gangene NAV har vært imøtekommende mot deg?

Skrevet

neida tror ikke det tror jeg, men de er litt ute etter folk generelt . Jeg har kjent det på kroppen direkte- tro meg!

Ingen skal slippe unna m verdigheten i behold, alle er potensielle unnasluntrere.

Hvordan kan du uttale deg på vegne av alle? Hva gjør din erfaring mer representativ enn han som sto frem i avisen sin erfaring?

Skrevet

Du er ekstremt lett å krenke, og jeg tror du tillegger NAV dårlige intensjoner også når det ikke finnes grunnlag for det.

Hva med de gangene NAV har vært imøtekommende mot deg?

har de vært det? Vel , hun skiltet m at hun visste så mye om meg at det kunne hende jeg hadde rett i min frykt en gang. Er det å være imøtekommende ? Nå skal jeg sove. Fryser sånn i dag . Og kjenner meg så sur !
Skrevet

Hvordan kan du uttale deg på vegne av alle? Hva gjør din erfaring mer representativ enn han som sto frem i avisen sin erfaring?

det er ufint å uttale seg på vegne av andre, det har du rett i - jeg understreker at dette er mitt perspektiv og min opplevelse .
Skrevet

har de vært det? Vel , hun skiltet m at hun visste så mye om meg at det kunne hende jeg hadde rett i min frykt en gang. Er det å være imøtekommende ? Nå skal jeg sove. Fryser sånn i dag . Og kjenner meg så sur !

Hva med hun som ringte deg tilbake dagen etter til tross for at du hadde vært svært avvisende?

Skrevet

Hva med hun som ringte deg tilbake dagen etter til tross for at du hadde vært svært avvisende?

det var vel jeg som ringte tilbake m svart samvittighet for et overaktivt sinne . Dette på bakgrunn av hennes krenkende trusler ! .. Du er vel ikke ansatt der vel Frosken? I så fall blir jeg overrasket
Skrevet

Høres noe rart når du er såpass syk som du er. Tror ikke en salgsjobb er det rette da, for å si det sånn...

Kanskje den var feilsendt?

hva vet du om min sykhet tro? Du mente jeg skulle ta det som et kompliment :) ??
Skrevet

hva vet du om min sykhet tro?

Men ærlig talt, dette har skrevet om i månedsvis. Hvis du ikke er syk, hvorfor er du sykmeldt? Du virker rimelig nærtagende og paranoid.

Skrevet (endret)

Men ærlig talt, dette har skrevet om i månedsvis. Hvis du ikke er syk, hvorfor er du sykmeldt? Du virker rimelig nærtagende og paranoid.

Anonymous poster hash: f61d5...45f [/

Endret av En namnlaus
Skrevet

det var vel jeg som ringte tilbake m svart samvittighet for et overaktivt sinne . Dette på bakgrunn av hennes krenkende trusler ! .. Du er vel ikke ansatt der vel Frosken? I så fall blir jeg overrasket

Nei, jeg jobber ikke i NAV .

Mulig at det var du som ringte tilbake, men du formidlet på dol at du følte deg godt ivaretatt av henne og at hun overrasket deg ved å si at hun hadde tenkt å ringe deg tilbake etter å ha drøftet saken internt.

Det virker på meg som om du gjør NAV til en slags syndebukk for din vanskelige tilværelse. Det tror jeg er feilrettet aggresjon.

Skrevet

Nei, jeg jobber ikke i NAV .

Mulig at det var du som ringte tilbake, men du formidlet på dol at du følte deg godt ivaretatt av henne og at hun overrasket deg ved å si at hun hadde tenkt å ringe deg tilbake etter å ha drøftet saken internt.

Det virker på meg som om du gjør NAV til en slags syndebukk for din vanskelige tilværelse. Det tror jeg er feilrettet aggresjon.

Men det er utrolig mye rot, surr og inkompetanse i nav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...