Gondor Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Får ikke sove. Har tankekjør. Det er så mange mennesker som trenger seg på i hodet mitt! Jeg har hevet innpå noen ekstra fluanxol. Det sier psykiateren min at jeg kan gjøre hvis jeg blir plaget. I morgen skal jeg ikke besvare en eneste telefon eller svare på sms'er. Det orker jeg ikke. Jeg orker ikke andre mennesker. Jeg har noen gjøremål i morgen som jeg skal få unna i en fart, så skal jeg mure meg inne. Det hjelper å isolere seg. God natt eller god morgen alt etter som. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Får ikke sove. Har tankekjør. Det er så mange mennesker som trenger seg på i hodet mitt! Jeg har hevet innpå noen ekstra fluanxol. Det sier psykiateren min at jeg kan gjøre hvis jeg blir plaget. I morgen skal jeg ikke besvare en eneste telefon eller svare på sms'er. Det orker jeg ikke. Jeg orker ikke andre mennesker. Jeg har noen gjøremål i morgen som jeg skal få unna i en fart, så skal jeg mure meg inne. Det hjelper å isolere seg. God natt eller god morgen alt etter som. Det er ikke bare jeg som ikke får sove i natt. Fikk kanskje en time før jeg våknet igjen. Jeg tok bort fluanxolen i går kveld. Trengte den jo ikke når jeg sov tenkte jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.