AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 For ca 15 år deltok han som soldat i bakkestyrken i et krigsherja land. Hver gang han kikker på klokka om kvelden er den det samme. Det tidspunktet da kompisen han ble skutt, fordi han ikke rakk å skyte en angriper raskt nok. Det var han som måtte sparke en identitetsbrikke opp i kjeften på kompisen, erklære han død og løpe videre. Kompisen dro hjem i en kiste, og kjæresten min valgte å ikke dra tilbake. Nesten hver natt våkner jeg av at han roper i søvne, ord som "Jeg rakk ikke det" ... Han er i full jobb, veldig stødig og rolig av seg... Eneste jeg merker, er at han tåler ikke at det er stille. Må ha radio på om natta... Er dette noe han burde jobbet med, eller er det bare noe en må leve med? det hjelper nok på at han fikk kongens fortjenestemedalje.... Krig er krig... Men det er mye jeg har sagt jeg ikke vil vite noe om.... Anonymous poster hash: 75736...a76 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Tror forsvaret har hjelp til de som sliter etter traumatiske opplevelser i krig.Du kan jo sjekke på deres hjemesider. Anonymous poster hash: 11d11...3bc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.