Gå til innhold

Innleggelse / poliklinisk - råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan så si. Bærer på en sorg over meg selv. Vet at jeg ikke gjør mitt beste fortiden . Høyst ufrillig. Men sånn eg ståa. Redd jeg vil død smart . Kanskje drevet mer enn jeg tror

Jeg tror du det beste du kan gjøre akkurat nå er å ta en dag av gangen. Prøve å ivareta familiens behov i hverdagen og følge opp behandling. Det vil ta tid før du vil oppleve endring som følge av behandlingen.

Skrevet

Men kan ikke forlate barna mine .

Nettopp, det kan du ikke. Det du derimot kan er å jobbe for å få det bedre gjennom behandling. Nå er det ikke mange dager til neste samtale med psykologen, og jeg håper også at han organiserer en medisinvurdering ganske raskt.

Dette kan være det året du har god tid til å planlegge julen med familien. Neste år er du sannsynligvis i jobb, så du bør utnytte muligheten til å være julete dette året.

Skrevet

Jeg er ikke helt der. Men mine skjønne har noen forventinger . Kan ikke se de i øynene og ikke oppfylle dettte . Får la dem styre blindt. Jeg vil ikke ødelegge andres liv. Ulykkelig selv, men bør ikke være det . Vet ikke helt hva psykologen kan gjøre med dette . Har jo et skjold , hvorfor skal jeg plage andre. Men fikk en tekstmelding i kveld, fra min " bedre halvdel". Den var inderlig og full av kjærlighet . Tror jeg må kjempe. Frosken er du en engel? Jeg begynner å lure. God natt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...