frosken Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Kan så si. Bærer på en sorg over meg selv. Vet at jeg ikke gjør mitt beste fortiden . Høyst ufrillig. Men sånn eg ståa. Redd jeg vil død smart . Kanskje drevet mer enn jeg tror Jeg tror du det beste du kan gjøre akkurat nå er å ta en dag av gangen. Prøve å ivareta familiens behov i hverdagen og følge opp behandling. Det vil ta tid før du vil oppleve endring som følge av behandlingen. 0 Siter
frosken Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Men kan ikke forlate barna mine . Nettopp, det kan du ikke. Det du derimot kan er å jobbe for å få det bedre gjennom behandling. Nå er det ikke mange dager til neste samtale med psykologen, og jeg håper også at han organiserer en medisinvurdering ganske raskt. Dette kan være det året du har god tid til å planlegge julen med familien. Neste år er du sannsynligvis i jobb, så du bør utnytte muligheten til å være julete dette året. 0 Siter
Gjest Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Jeg er ikke helt der. Men mine skjønne har noen forventinger . Kan ikke se de i øynene og ikke oppfylle dettte . Får la dem styre blindt. Jeg vil ikke ødelegge andres liv. Ulykkelig selv, men bør ikke være det . Vet ikke helt hva psykologen kan gjøre med dette . Har jo et skjold , hvorfor skal jeg plage andre. Men fikk en tekstmelding i kveld, fra min " bedre halvdel". Den var inderlig og full av kjærlighet . Tror jeg må kjempe. Frosken er du en engel? Jeg begynner å lure. God natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.