AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg fjernet en p-stav for 1 måned siden, og har ikke fått mensen etter dette. Jeg fikk en del bivirkninger ved bruk av denne. Som for eksempel; hodepine, uregelmessing mens, humørsvingninger og gikk ned en del i vekt. Jeg er veldig bekymret, for min menstruasjon har alltid vært regelmessig. Jeg har i ca to uker hatt lette smerter, som føles ut som mensensmerter, men det kommer ingen blødning. Jeg har også de siste to ukene hatt mange dager hvor jeg har følt meg kvalm og uvel, noe som ikke er vanlig. Jeg har også følt en romling i magen, eller mellomgulvet om jeg kan si det, som er vanlig for meg å føle noen dager før menstruasjon. Er det noen som har noen råd eller vet om lignende erfaringer? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: cfb5f...3a0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401926-menstrasjon-etter-p-stav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.