Gå til innhold

Ja til sinte barn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En interessant artikkel om hvordan barn tvinges til å undertrykke sinne:

http://www.adressa.no/familie-og-oppvekst/article10318149.ece

Jeg tror det er mye i det, og at mange av oss, også voksne, vil ha godt av å uttrykke mer av sinnet vi noen ganger føler.

Hei!

Det er noe jeg tenker på.

Det er der jeg har gjort de største feilene som mor, pga av ørene mine:-( de tåler dårlig høye lyder.

Vi har en del venner fra Italia og sør-Amerika, jeg brukte før ørepropper, de er så høylydte, og alt fra glade til sinte til oppgitte.

Men det er noe så realt ved deres, glede, humor, irritasjon og sinne, at ørene mine bedre tåler det nå, fordi de er ærlige, de skjuler ikke så mye! Barnas faddere som er fra syd-amerikanske land, fekter med hendene, roper høyt, klemmer hardt osv... og det er ærlig.

Liker de ikke noe, sier de det høyt og tydelig, høyt for ørene, tydelig og ryddig for tankene,

så jeg liker det som på sikt gir trygghet, tydelighet, selv om det er plagsomt for ørene, og forunderlig.

Endret av Madelenemie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...