missmas Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Og er offisielt på vei ut i jobb etter å ha vært ufør i tre år, Nav system siden 2003 Føles for godt til å være sant, men jeg skal klare dette og hotellet bryr seg ikke om at jeg har bp 0 Siter
missmas Skrevet 7. november 2014 Forfatter Skrevet 7. november 2014 Nei ikke smilekurs, men kurs om sikkerhet på hotell 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Og er offisielt på vei ut i jobb etter å ha vært ufør i tre år, Nav system siden 2003 Føles for godt til å være sant, men jeg skal klare dette og hotellet bryr seg ikke om at jeg har bp Så flott! Gratulerer 0 Siter
frosken Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Og er offisielt på vei ut i jobb etter å ha vært ufør i tre år, Nav system siden 2003 Føles for godt til å være sant, men jeg skal klare dette og hotellet bryr seg ikke om at jeg har bp Gratulerer:-) Du må passe godt på deg selv i tiden fremover. Husk å ta medisinene akkurat som du skal, regelmessig døgnrytme og ikke altfor mye alkohol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.