Gå til innhold

Ufyselige folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norge rundt, er ikke det litt kjedelig? Vet ikke hva som skjedde den dagen, men Skavlan var gøy i dag. Gjestene rottet seg sammen og lot ham få gjennomgå. Jeg fikk nesten litt vondt av mannen :)

Ligger sikkert en betydning bak dette og...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

52

• AnonymBruker

12

• slabbedask

11

• DexterMorgan

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje jeg egentlig kjenner tonie! Eller om noen har filmet meg og vist det til henne, at det er det hun snakker om.

Skrevet

Men dette var jo idiotisk da, at dette skulle komme opp akkurat nå som det er midt på natten...

Hm................

Får nok uansett aldri noen svar, er ingen som gidder å si hvem de er. Er bare kattens lek med musen...

Skrevet

Man får skyndte seg å få disse diagnosene før de forsvinner :) Gleder meg til 2017

Blir man "frisk" da?

Anonymous poster hash: 5a9bd...492

Skrevet

Liker å mobbe folk på nettet f.eks.

Det har jeg aldri sett du gjøre.

Bare noe jeg tenkte på.

men men.

Vi får se hva som skjer.

Skrevet

Hvorfor skal man ha ulike navn? Kan man ikke kalle alt sammen for "personangrep" og så rangere det fra I-X, altså f.eks. "personangrep I" og "personangrep IX"?

Også må det bemerkes av personangrep I-V også kan kalles hypo-personangrep.

Jeg er fornøyd med dette systemet. Føler at jeg har bidratt med mitt til dialoganalysens historie.

Hm... var dette her egentlig så veldig morsomt?

Mer tragisk.

Skrevet

Kanskje hun mente at en bruker herfra har tipset f.eks. min tante, fordi de er RL-venninner...

Nå må du ikke lese ting mellom linjene som ikke står der. Slikt blir det bare rot av.

Skrevet

Mer tragisk.

Ja enig. Ikke at denne sorteringen er noe annet enn en autist-hobby. (No offence til aspergere, mange av dere er veldig smarte.)

Skrevet

Man hva mente hun...

At mange dolere kjenner hverandre i RL.

Skrevet

Ja enig. Ikke at denne sorteringen er noe annet enn en autist-hobby. (No offence til aspergere, mange av dere er veldig smarte.)

Nå blir jeg paranoid...

Skrevet

At mange dolere kjenner hverandre i RL.

Ja "teknisk sett" så stod det akkurat det, men hvorfor skrev hun det akkurat der? Det er jo helt løsrevet, så det må bety noe.

Skrevet

Nå blir jeg paranoid...

Slapp av, jeg bare tenkte at jeg ikke ville såre aspergere generelt eller si noe usant om deres intelligens.

Skrevet

Slapp av, jeg bare tenkte at jeg ikke ville såre aspergere generelt eller si noe usant om deres intelligens.

hmm.... 'no lurifaks'`?

Skrevet

Vet det er venninnegjeng her ja, liksom en høneflokk - men vi har jaggu meg en hane og. :D

Og han kan kakle høyt.

Skrevet

Ja "teknisk sett" så stod det akkurat det, men hvorfor skrev hun det akkurat der? Det er jo helt løsrevet, så det må bety noe.

Tror ikke der betyr noe annen enn det som "teknisk sett" ble skrevet.

Skrevet

Blir man "frisk" da?

Man får ihvertfall en fornuftig diagnose, det er jo en start. Disse skillelinjende og PF inndelingene som brukes idag er jo bare vås. Med fornuftige diagnoser øker ihverfall sjangsen for å finne virksom behandling, men men, vi får se hva som skjer

Skrevet

Man får ihvertfall en fornuftig diagnose, det er jo en start. Disse skillelinjende og PF inndelingene som brukes idag er jo bare vås. Med fornuftige diagnoser øker ihverfall sjangsen for å finne virksom behandling, men men, vi får se hva som skjer

Men finnes det behandling da? Eller dukker det magisk opp en ny behandlingsmetode fra 2017?

Skrevet

Og han kan kakle høyt.

Ja og en gang i løpet av de to siste årene har det forvillet seg inn en liten kylling også; egentlig en ganske forkommen liten kylling som er på leit etter pappa... denne kyllingen spiser masse runde småstein den finner foran buret til hanen, fordi han frykter at hvis han ikke tynger ned kroppen med stein så vil han plutselig fyke til værs av en vindkule... men det spesielle med denne lille kyllingen er at han har ikke ekte fjær; de er faktisk laget av gull.

(Hoho... dette er årets høydare...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...