Gå til innhold

Ufyselige folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men finnes det behandling da? Eller dukker det magisk opp en ny behandlingsmetode fra 2017?

Putter du folk med forskjellige sykdommer i samme gruppe og skal finne behandling som virker på hele gruppen er det jo klart at man kommer kortere enn dersom de var splittet opp fornuftig. Men det finnes ingen garantier det er klart

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

52

• AnonymBruker

12

• slabbedask

11

• DexterMorgan

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja og en gang i løpet av de to siste årene har det forvillet seg inn en liten kylling også; egentlig en ganske forkommen liten kylling som er på leit etter pappa... denne kyllingen spiser masse runde småstein den finner foran buret til hanen, fordi han frykter at hvis han ikke tynger ned kroppen med stein så vil han plutselig fyke til værs av en vindkule... men det spesielle med denne lille kyllingen er at han har ikke ekte fjær; de er faktisk laget av gull.

(Hoho... dette er årets høydare...)

Overtrøtt eller? Kanskje jeg burde starte en tråd som oppfordrer folk til å gå å legge seg, hmm

Skrevet

Putter du folk med forskjellige sykdommer i samme gruppe og skal finne behandling som virker på hele gruppen er det jo klart at man kommer kortere enn dersom de var splittet opp fornuftig. Men det finnes ingen garantier det er klart

Er den nye oppsplittingen mer fornuftig? Og hva med AS-behandling?

Skrevet

Ja og en gang i løpet av de to siste årene har det forvillet seg inn en liten kylling også; egentlig en ganske forkommen liten kylling som er på leit etter pappa... denne kyllingen spiser masse runde småstein den finner foran buret til hanen, fordi han frykter at hvis han ikke tynger ned kroppen med stein så vil han plutselig fyke til værs av en vindkule... men det spesielle med denne lille kyllingen er at han har ikke ekte fjær; de er faktisk laget av gull.

(Hoho... dette er årets høydare...)

Har De drukket i aften?

Skrevet

Har De drukket i aften?

Neida, hvordan det? Syns du historien min var rar?

Skrevet

Er den nye oppsplittingen mer fornuftig? Og hva med AS-behandling?

Jeg tror det.

Jeg vet ikke

Skrevet

Neida, hvordan det? Syns du historien min var rar?

Den var helt kykkeliky.

Skrevet

Jeg tror det.

Jeg vet ikke

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva du mener jeg, det er jo bare bloggen til en stakkars jente som ikke føler annet ved henne enn utseendet har verdi...

Se kommentaren skrevet 06.11.2014 kl.09:41.

Endret av slabbedask
Skrevet

Se kommentaren skrevet 06.11.2014 kl.09:41.

Nei jeg mobber ikke psyke...

(Men huff jeg føler at jeg burde roe ned litt nå...)

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener jeg, det er jo bare bloggen til en stakkars jente som ikke føler annet ved henne enn utseendet har verdi...

Den bloggen der er jo  bare tragisk.  :ph34r:

Skrevet

Den bloggen der er jo  bare tragisk.  :ph34r:

Så ikke så nøye på den, skjønner jo fort hva det er for noe... 

Skrevet (endret)

Hun ser bra ut da

Men... fra alvor til spøk... hvordan fant du denne kommentaren er du fan av bloggen eller ? :ph34r:

Endret av DexterMorgan
Skrevet

Skal bli godt å legge seg, jeg er susete i hodet og frysen.

Skrevet

Åh... alvor til spøk, ja... motsatt... ok, der var beviset for "susete"

Skrevet

Hun ser bra ut da

Men... fra alvor til spøk... hvordan fant du denne kommentaren er du fan av bloggen eller ? :ph34r:

Er vel heller en annen blogg jeg er fan av.  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...