DexterMorgan Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Men finnes det behandling da? Eller dukker det magisk opp en ny behandlingsmetode fra 2017? Putter du folk med forskjellige sykdommer i samme gruppe og skal finne behandling som virker på hele gruppen er det jo klart at man kommer kortere enn dersom de var splittet opp fornuftig. Men det finnes ingen garantier det er klart 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Ja og en gang i løpet av de to siste årene har det forvillet seg inn en liten kylling også; egentlig en ganske forkommen liten kylling som er på leit etter pappa... denne kyllingen spiser masse runde småstein den finner foran buret til hanen, fordi han frykter at hvis han ikke tynger ned kroppen med stein så vil han plutselig fyke til værs av en vindkule... men det spesielle med denne lille kyllingen er at han har ikke ekte fjær; de er faktisk laget av gull. (Hoho... dette er årets høydare...) Overtrøtt eller? Kanskje jeg burde starte en tråd som oppfordrer folk til å gå å legge seg, hmm 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Putter du folk med forskjellige sykdommer i samme gruppe og skal finne behandling som virker på hele gruppen er det jo klart at man kommer kortere enn dersom de var splittet opp fornuftig. Men det finnes ingen garantier det er klart Er den nye oppsplittingen mer fornuftig? Og hva med AS-behandling? 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Overtrøtt eller? Ja, veldig. 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Ja og en gang i løpet av de to siste årene har det forvillet seg inn en liten kylling også; egentlig en ganske forkommen liten kylling som er på leit etter pappa... denne kyllingen spiser masse runde småstein den finner foran buret til hanen, fordi han frykter at hvis han ikke tynger ned kroppen med stein så vil han plutselig fyke til værs av en vindkule... men det spesielle med denne lille kyllingen er at han har ikke ekte fjær; de er faktisk laget av gull. (Hoho... dette er årets høydare...) Har De drukket i aften? 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Har De drukket i aften? Neida, hvordan det? Syns du historien min var rar? 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Liker å mobbe folk på nettet f.eks. Er det du som mobber Baron Olsen? http://tcmn.blogg.no/1415232181_meg_i_2009_og_n.html 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Er den nye oppsplittingen mer fornuftig? Og hva med AS-behandling? Jeg tror det. Jeg vet ikke 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Neida, hvordan det? Syns du historien min var rar? Den var helt kykkeliky. 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Jeg tror det. Jeg vet ikke Vi får se hva som skjer. Vi får se. 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Er det du som mobber Baron Olsen? http://tcmn.blogg.no/1415232181_meg_i_2009_og_n.html Skjønner ikke hva du mener jeg, det er jo bare bloggen til en stakkars jente som ikke føler annet ved henne enn utseendet har verdi... 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 (endret) Skjønner ikke hva du mener jeg, det er jo bare bloggen til en stakkars jente som ikke føler annet ved henne enn utseendet har verdi... Se kommentaren skrevet 06.11.2014 kl.09:41. Endret 8. november 2014 av slabbedask 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Se kommentaren skrevet 06.11.2014 kl.09:41. Nei jeg mobber ikke psyke... (Men huff jeg føler at jeg burde roe ned litt nå...) 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Skjønner ikke hva du mener jeg, det er jo bare bloggen til en stakkars jente som ikke føler annet ved henne enn utseendet har verdi... Den bloggen der er jo bare tragisk. 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Den bloggen der er jo bare tragisk. Så ikke så nøye på den, skjønner jo fort hva det er for noe... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 (endret) Hun ser bra ut da Men... fra alvor til spøk... hvordan fant du denne kommentaren er du fan av bloggen eller ? Endret 8. november 2014 av DexterMorgan 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Står GARANTERT noe om det hos offeret. 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Skal bli godt å legge seg, jeg er susete i hodet og frysen. 0 Siter
skrevet Skrevet 8. november 2014 Forfatter Skrevet 8. november 2014 Åh... alvor til spøk, ja... motsatt... ok, der var beviset for "susete" 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Hun ser bra ut da Men... fra alvor til spøk... hvordan fant du denne kommentaren er du fan av bloggen eller ? Er vel heller en annen blogg jeg er fan av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.