Gå til innhold

Unngår ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg unngår ting for å ikke bli dårlig, er det slik det skal være eller burde risperdal hjelpe bedre?

Skal vel kunne fungere bedre mener jeg?

Skrevet

Men jeg er jo bedre nå enn jeg var, så det er jo et tegn på at medisinen virker.

Skrevet

Jeg tror du gradvis må endre livsstil, slik at du blir litt mindre passiv.  Synes fortsatt at du burde bruke Friskvernsentralens tilbud om aktivitet og kostholdsveiledning. Kanskje kan du ta kontakt med dem igjen nå som flommen er over og du er bedre enn du var tidlig i høst?

Skrevet

Jeg tror du gradvis må endre livsstil, slik at du blir litt mindre passiv.  Synes fortsatt at du burde bruke Friskvernsentralens tilbud om aktivitet og kostholdsveiledning. Kanskje kan du ta kontakt med dem igjen nå som flommen er over og du er bedre enn du var tidlig i høst?

Ja jeg må vel det, er jo fremdeles veldig passiv. Tror ikke de går turer på mandager lenger, men det er jo trim torsdager. Tror det er lite oppmøte så det blir vel nedlagt snart, kunne jo gått på torsdagen men det er så dum tid.

Skrevet

Ja jeg må vel det, er jo fremdeles veldig passiv. Tror ikke de går turer på mandager lenger, men det er jo trim torsdager. Tror det er lite oppmøte så det blir vel nedlagt snart, kunne jo gått på torsdagen men det er så dum tid.

Dersom folk ikke bruker tilbudet, så blir det nok nedlagt. Men du kan kanskje være med på å forhindre at det legges ned.

Skrevet

Dersom folk ikke bruker tilbudet, så blir det nok nedlagt. Men du kan kanskje være med på å forhindre at det legges ned.

Kunne jo det kanskje, det kostholdskurset er sikkert over.

Skrevet

Siden du ikke liker dagsenteret, så synes jeg du skal prøve å bruke Friskvernsentralens tilbud aktivt. Snakk med dem som jobber der. Kanskje de til og med kan tilby deg noe oppfølgning individuelt i forhold til det å bli mer aktiv.

Skrevet

Siden du ikke liker dagsenteret, så synes jeg du skal prøve å bruke Friskvernsentralens tilbud aktivt. Snakk med dem som jobber der. Kanskje de til og med kan tilby deg noe oppfølgning individuelt i forhold til det å bli mer aktiv.

Ja får se. Noe må jeg gjøre snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...