Gå til innhold

zoloft

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

eg er veldig dårleg. held på med opptrapping av zoloft til full dose på 200mg. pga angst og depresjon.eg lurer på kor lang tid opptrapping frå 3,5 til 4 tablettar tar før jeg får effekt? no er eg kvalm, svimmel og elendig. legen min seier han ikkje kan dette med zoloft og vil at eg skal kontakte psykiater. Håpar du kan svare meg. eg har ei mor som ligg alvorleg sjuk og har ikkje energi til å holde på å reise til psykiater. alt er svart no, men eg har tidlegare gått på 200 mg zoloft med god effekt, men trappa ned når livet var betre. no treng eg 200 mg i ein periode til. derfor spørsmålet mitt: kor lang tid tar det før eg får effekt frå 3,5 til 4 tablettar slik generelt sett? HÅPAR DU SVARER MEG RASKT. EG BLIR VELDIG TAKKNEMLEG OM DU SVARER MEG. HASTAR MED SVAR SIDAN EG SKAL TIL LEGEN I MORGEN 10. OG TIRSDAG 11.11. TUSEN HJERTELEG TAKK.

Skrevet

Mine bivirkninger gav seg etter ca en til tre uker. Jeg går nå på 250 mg og kjenner ingenting til bivirkninger lenger. Hadde perioder hvor jeg var veldig kvalm og skalv så hele meg ristet, men det er over nå.

Prøv å holde ut!! Det vil forhåpentligvis hjelpe deg til å få en bedre hverdag, men trenger litt tid før du får optimal effekt :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du trapper opp fra 175 til 200 mg. Det er helt umulig å si noe sikkert om når dette vil få effekt.  Kanskje en til to uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...