XbellaX Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Det enkleste var vel om appen som NHD skriver om kom til iphone, men da kunne jeg nok ikke lagt inn så mange ting som jeg har i selve excel arket. Og så er det utfordringer jeg liker og som får tankene litt over på andre ting. Nå kan jeg bare legge til alt jeg har behov for å følge med for egen del. Trenger likevel ikke ta med mer enn nødvendig i diagrammet. Jeg synes det er passe med en mnd pr. ark. Det finnes jo flere slike apper, "Moody Me" er f.eks et annet alternativ. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Det er så dumt at appen ikke virker for IPhone.. Og rart, egentlig. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. november 2014 Skrevet 20. november 2014 Det finnes jo flere slike apper, "Moody Me" er f.eks et annet alternativ. Jeg har prøvd flere. Dette fungerer greit, er enkelt å bruke, kan brukes til mye mer, settes opp etter eget behov. Bare noen utfordringer for å få alt på plass. Men det er utfordringer jeg liker. Jeg har valgt 0 - +5 på det som er positivt og 0 - -5 for det som er negativt. Da ble det oversiktlig og greit. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Det er så dumt at appen ikke virker for IPhone.. Og rart, egentlig. Jeg klarer ikke se problemet når det finnes andre varianter? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2014 Skrevet 21. november 2014 Jeg klarer ikke se problemet når det finnes andre varianter? Så ikke svaret ditt før nå, beklager. Hvilke andre finnes det? Har duen link 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. november 2014 Skrevet 22. november 2014 Så ikke svaret ditt før nå, beklager. Hvilke andre finnes det? Har duen link http://www.healthline.com/health-slideshow/top-iphone-android-apps-bipolar-disorder#1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.