xxløvetannxx Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Startet med lamictal på tirsdag, 25 mg. Skal opp i 200 tror jeg. Ser at svimmelhet er vanlig, men hvor lenge? Er redd for å reise meg og går på dørkarmer.. Ekkelt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Vet dessverre ikke. Må ha startet Lamictal på minst hundre pasienter, men har ikke opplevd at noen av dem har blitt svimmel. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 10. november 2014 Forfatter Skrevet 10. november 2014 Det var jo betryggende å lese.. Eller ikke. I felleskatalogen står det at svimmelhet er vanlig...så jeg regnet vel med at det stemmer. Nå føler jeg meg svært usikker, og til dels redd pga denne svimmelheten. Kan jo være noe annet, bare påfallende at det stemmer overens med oppstart av ny medisin. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Da har det sikkert en sammenheng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.