future life Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Har gått på to antibiotikakurer for lungebetennelse, tilsammen 22 dager. De siste dagene har jeg blitt dårligere psykisk. Smerten inni meg har kommet tilbake og iskald angst. Har BP. Sluttet med doxylin igår. Går ellers medisinfri siden juni. Fungert bra inntil nå. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Nei, ikke av antibiotika. Av somatisk sykdom. 0 Siter
future life Skrevet 9. november 2014 Forfatter Skrevet 9. november 2014 Nei, ikke av antibiotika. Av somatisk sykdom. Helv...hva gjør jeg nå da? Har truxal liggende. Avsluttet behandling med psykiatrien, har en fastlege som ikke er så veldig oppdatert. Kjennes ut som det er en slags hypoman/ blandingstilstand i emning. Bør jeg starte med truxal? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Helv...hva gjør jeg nå da? Har truxal liggende. Avsluttet behandling med psykiatrien, har en fastlege som ikke er så veldig oppdatert. Kjennes ut som det er en slags hypoman/ blandingstilstand i emning. Bør jeg starte med truxal? Ja, begynn med Truxal og ring psykiatrien i morgen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Nei, ikke av antibiotika. Av somatisk sykdom. Er du ikke litt gammeldags nå? Det er da stadig flere indikasjoner på at tarmflora kan ha betydning for psyke, f.eks. via n.vagus til det limbiske system. ....lærte vi ihvertfall på medisinstudiet.......... Anonymous poster hash: a7a1a...99f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.