Gå til innhold

Trenger noe nytt, står i stampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sånn som blir sittende i samme jobb i årevis, selv om jeg er lei.

Siden jeg går på arb.avkl.penger og jobber 50 % ( har fast stilling 100 %), tenker jeg at tiden kanskje er inne for en omskolering. Jeg bare lar det "flyte" i årevis før jeg gjør forandringer.

Vet ikke hva jeg skal omskoleres til heller. Har bare lyst å jobbe med dyr og en jobb som ikke krever for mye av meg.

Samtidig er det jo dumt å si opp en fast stilling. Jeg orker bare ikke lang reisevei og sitte og stange i samme jobben lenger. Samtidig har jeg jo en søvn-diagnose som gjør at jeg ikke klarer å begynne kl 8 om morgenen ( har prøvd i mange år, får det ikke til). Er det noe håp her da?

Skrevet

Jeg er en sånn som blir sittende i samme jobb i årevis, selv om jeg er lei.

Siden jeg går på arb.avkl.penger og jobber 50 % ( har fast stilling 100 %), tenker jeg at tiden kanskje er inne for en omskolering. Jeg bare lar det "flyte" i årevis før jeg gjør forandringer.

Vet ikke hva jeg skal omskoleres til heller. Har bare lyst å jobbe med dyr og en jobb som ikke krever for mye av meg.

Samtidig er det jo dumt å si opp en fast stilling. Jeg orker bare ikke lang reisevei og sitte og stange i samme jobben lenger. Samtidig har jeg jo en søvn-diagnose som gjør at jeg ikke klarer å begynne kl 8 om morgenen ( har prøvd i mange år, får det ikke til). Er det noe håp her da?

Nei. Hvis du ikke vil bli nattevakt.

Anonymous poster hash: 11f0f...013

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...