DoleMari Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Jeg er en sånn som blir sittende i samme jobb i årevis, selv om jeg er lei. Siden jeg går på arb.avkl.penger og jobber 50 % ( har fast stilling 100 %), tenker jeg at tiden kanskje er inne for en omskolering. Jeg bare lar det "flyte" i årevis før jeg gjør forandringer. Vet ikke hva jeg skal omskoleres til heller. Har bare lyst å jobbe med dyr og en jobb som ikke krever for mye av meg. Samtidig er det jo dumt å si opp en fast stilling. Jeg orker bare ikke lang reisevei og sitte og stange i samme jobben lenger. Samtidig har jeg jo en søvn-diagnose som gjør at jeg ikke klarer å begynne kl 8 om morgenen ( har prøvd i mange år, får det ikke til). Er det noe håp her da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Jeg er en sånn som blir sittende i samme jobb i årevis, selv om jeg er lei. Siden jeg går på arb.avkl.penger og jobber 50 % ( har fast stilling 100 %), tenker jeg at tiden kanskje er inne for en omskolering. Jeg bare lar det "flyte" i årevis før jeg gjør forandringer. Vet ikke hva jeg skal omskoleres til heller. Har bare lyst å jobbe med dyr og en jobb som ikke krever for mye av meg. Samtidig er det jo dumt å si opp en fast stilling. Jeg orker bare ikke lang reisevei og sitte og stange i samme jobben lenger. Samtidig har jeg jo en søvn-diagnose som gjør at jeg ikke klarer å begynne kl 8 om morgenen ( har prøvd i mange år, får det ikke til). Er det noe håp her da? Nei. Hvis du ikke vil bli nattevakt. Anonymous poster hash: 11f0f...013 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.