Gå til innhold

Dette er sykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En far som sier: " vil du ikke gå på graven til moren din"? Jeg var da 15 år, og selvfølgelig vil jeg ikke vise meg sårbar for en far som da kan bruke det for å gjøre ytterligere tilnærmelser.... Det er om å gjøre å holde seg sterkt og vise minst mulig følelser ovenfor ham.

En far som spør meg mens min mor hører på (hun ligger på dødsleiet) og jeg vil ikke at en venninne skal komme og hilse på ( som tilfeldigvis ble innlagt på samme avd. pga. blindtarmen), ,hvor han sier: " er du flau over moren din?".

Er det rart jeg har det bedre uten kontakt?

Beklager sterkt kost, men dette er vel sykt??

Anonymous poster hash: ffbd6...466
Skrevet

En far som sier: " vil du ikke gå på graven til moren din"? Jeg var da 15 år, og selvfølgelig vil jeg ikke vise meg sårbar for en far som da kan bruke det for å gjøre ytterligere tilnærmelser.... Det er om å gjøre å holde seg sterkt og vise minst mulig følelser ovenfor ham.

En far som spør meg mens min mor hører på (hun ligger på dødsleiet) og jeg vil ikke at en venninne skal komme og hilse på ( som tilfeldigvis ble innlagt på samme avd. pga. blindtarmen), ,hvor han sier: " er du flau over moren din?".

Er det rart jeg har det bedre uten kontakt?

Beklager sterkt kost, men dette er vel sykt??

Ja det er sykt, ville holdt avstand til en slik mann selv om det er din far.

Skrevet

Ja det er sykt, ville holdt avstand til en slik mann selv om det er din far.

Takk! Selv om det er mange år siden og han har ny familie og vi har et overfladisk forhold, møtes ute til middag et par ganger i året, han har blitt en rolig mann som er klok på mange måter, så tror jeg at jeg fortsatt er ferdig med han. Har avsluttet kontakten.

Skrevet

Takk! Selv om det er mange år siden og han har ny familie og vi har et overfladisk forhold, møtes ute til middag et par ganger i året, han har blitt en rolig mann som er klok på mange måter, så tror jeg at jeg fortsatt er ferdig med han. Har avsluttet kontakten.

Like greit det da. Men har han forandret seg til det bedre er det jo et håp, men det han sa er jo noe du aldri vil glemme.

Skrevet

Ja, jeg har kjent på et behov ( ofte) å skjønne hva som ligger bak det han sa og hvordan han var mot meg på flere måter. Jeg skulle gjerne visst om det feiler han noe. Barn tar jo ofte på seg skylden selv, og det har jeg gjort. Har tenkt at det var noe galt med meg, og at jeg var umulig, fordi jeg ble om mulig enda mer aggressiv mot han enn han var mot meg. Jeg tok altså igjen hele tiden. Det har nok beskyttet meg fra en "farlig" mann på noen måter...

Men det er kanskje ikke noe vitst i å synse for mye. Jeg leste om teamet og da begynner tankene å komme tilbake igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...