villakulla Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 hvor lenge skal jeg skjelve? har gått på cipralex i snart 3 mnd nå og skjelver enda, mest på hendene men og beina av og til. det er utrolig irriterende syns jeg og nesten sånn at jeg vil slutte med medisinene hvis det ikke slutter. føler ikke at de hjelper meg heller, trodde jeg skulle bli lettere til sinns og litt gladere men dette er ikke tilfellet. jeg sliter enda med å føle meg deprimert og føler meg ikke glad i det hele tatt. noen som har erfaring med dette? går på 20mg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Dette høres jo ikke bra ut, diskutere det med lege? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 hvor lenge skal jeg skjelve? har gått på cipralex i snart 3 mnd nå og skjelver enda, mest på hendene men og beina av og til. det er utrolig irriterende syns jeg og nesten sånn at jeg vil slutte med medisinene hvis det ikke slutter. føler ikke at de hjelper meg heller, trodde jeg skulle bli lettere til sinns og litt gladere men dette er ikke tilfellet. jeg sliter enda med å føle meg deprimert og føler meg ikke glad i det hele tatt. noen som har erfaring med dette? går på 20mg. Merker du ikke bedring etter 3mnd er det nok ikke riktig meds for deg. Anonymous poster hash: c74ec...5a2 0 Siter
frosken Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 hvor lenge skal jeg skjelve? har gått på cipralex i snart 3 mnd nå og skjelver enda, mest på hendene men og beina av og til. det er utrolig irriterende syns jeg og nesten sånn at jeg vil slutte med medisinene hvis det ikke slutter. føler ikke at de hjelper meg heller, trodde jeg skulle bli lettere til sinns og litt gladere men dette er ikke tilfellet. jeg sliter enda med å føle meg deprimert og føler meg ikke glad i det hele tatt. noen som har erfaring med dette? går på 20mg. Jeg synes du skal snakke med fastlegen om dette. Ikke seponer cipralex uten å ha snakket med fastlegen først. Hvordan går det med næringsinntak om dagen? 0 Siter
villakulla Skrevet 11. november 2014 Forfatter Skrevet 11. november 2014 Jeg synes du skal snakke med fastlegen om dette. Ikke seponer cipralex uten å ha snakket med fastlegen først. Hvordan går det med næringsinntak om dagen? ja,skal ta dette opp med legen,har time om ca to uker. går ganske greit med næringsinntaket,får i meg litt mat hver dag. blir bare litt frustrert når jeg ikke føler at medisiner hjelper. og at jeg bare føler meg nedstemt og lei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.