Gå til innhold

Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig at jeg har blitt kjendis og utstøtt nummer 1 her jeg bor? Folk syns jeg er latterlig, dårlig menneske, ekkel, noen er redd meg. Foreldrene mine skammer seg over meg, siden de er enige i dette, siden de er mennesker som er enige med flertallet.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Er det noe jeg har gjort? Har jeg gjort noe?

Jeg kan ikke komme på noe!
Skrevet

Jeg synes du skal stoppe deg selv fra å skrive denne typen innlegg.

Håper også at andre hjelper deg til å la være ved å ikke kommentere på denne typen innlegg.

Skrevet

Hvorfor skal ikke folk svare på det jeg skriver?

Skrevet

Hvordan er det mulig å tro på gud? Hvis man kan tro det så kan man jo godt tro på andre ting også, som for eksempel at verden dreier seg rundt en selv. Det er selvsagt sykdommer men desverre så har nesten alle mennesker sykdommer i større eller mindre grad. Du tapte lotteriet desverre og fikk større grad ikke mindre. Det beklager jeg, men du må bare gjøre det beste ut av det du har. Lykke til

Skrevet

Det er ikke sykdom, det er bare sykdom det at jeg er så opptatt av det og prøver å høre hva folk snakker om. Men det er ikke sykdom.

Skrevet

Jeg synes du skal stoppe deg selv fra å skrive denne typen innlegg.

Håper også at andre hjelper deg til å la være ved å ikke kommentere på denne typen innlegg.

Historien har vel vist at det ikke hjelper det heller, hehe, men okei skal skjerpe meg :(

Skrevet

Føler at jeg klikker snart, jeg orker ikke leve her lenger!

Skrevet

Tror jeg er ustabil, for nå ligger jeg og flirer for meg selv i sengen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du starter et utall tråder med samme innhold og under forskjellige nick.

Synes du at det hjelper deg? Får du det bedre etterpå?

Hvis ja, skal vi tåle det.

Hvis nei, eller evt hvis du blir verre av det, synes jeg du bør slutte å poste nye tråder med dette tema.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det hjelper meg ikke.

Da synes jeg du bør ta konsekvensen av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...