Gjest Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Hei , jeg er en 19 år gammel jente som sliter litt med psyken min men er veldig usikker på hvorfor. Jeg er utadvendt og jobber som frisør men enkelte dager , de fleste dager føler jeg meg ikke bra. Ikke fysisk men psykisk . Jeg føler på mange måter at jeg blir paranoid og nervøs. Også at jeg holder en dialog med meg selv i hode mitt ofte. Og at jeg føler meg anspent i forskjellige sosiale sammenhenger. Dette gjør til at jeg blir usikker på meg selv og føler at noe er galt. Jeg har også en mor som lider av sykdommen "schizofreni" noe jeg har bekymret meg masse for at jeg og kan arve i oppveksten, har snakket med legen min om dette . Men hun mener dette ikke er arvelig. Hadde vært fint å fått noen svar hilsen frisørlærling 19 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. november 2014 Skrevet 11. november 2014 Jeg tror du ville hatt god nytte av noen samtaler med en psykolog. Det kan være godt å drøfte slike bekymringer med en fagperson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.