stjernestøv Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Det er trist det ikke er mer aktivitet der, det blir på en måte bare et oppbevaringssted for noen timer fremfor et senter som kan gi litt inspirasjon og godhet i hverdagen. Du kan jo snakke med senterlederen selv, lage en forslagspostkasse til brukerene feks. Det må jo i det minste være bedre enn å bare sitte stille Hadde bare de som jobbet der giddet å engasjere seg så, men de er jo mest opptatt av hverandre. Det sier seg selv at sånn skal det ikke være, det er synd. Spørs om de gidder å høre på meg, lederen er den folk liker minst. Hun har ingenting med brukerene å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Hadde bare de som jobbet der giddet å engasjere seg så, men de er jo mest opptatt av hverandre. Det sier seg selv at sånn skal det ikke være, det er synd. Spørs om de gidder å høre på meg, lederen er den folk liker minst. Hun har ingenting med brukerene å gjøre. Klag til kommunen? Skriv et leserinnlegg i avisa? Anonymous poster hash: 7a20f...ec2 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Jeg tenker at til en viss grad er det skummelt å bli frisk også. Å bli frisk fra SF er jo også å miste en del av sin identitet, identitetet som spiseforstyrret er like sterk som den identiteten du har bygget opp som "åndelig". Men det er akkurat like sykt... Så det kan kanskje være godt å fokusere på at du nå kan bygge opp en sunn identitet istedenfor å fokusere på at du har mistet en syk en? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Klag til kommunen? Skriv et leserinnlegg i avisa? Anonymous poster hash: 7a20f...ec2 Kunne jo gjort det, men da tør jeg ihvertfall ikke gå der etter det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Jeg tenker at til en viss grad er det skummelt å bli frisk også. Å bli frisk fra SF er jo også å miste en del av sin identitet, identitetet som spiseforstyrret er like sterk som den identiteten du har bygget opp som "åndelig". Men det er akkurat like sykt... Så det kan kanskje være godt å fokusere på at du nå kan bygge opp en sunn identitet istedenfor å fokusere på at du har mistet en syk en? Jo men det er vanskelig å bygge opp en ny identitet, hvet jo ikke hvem jeg er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.