Gå til innhold

Savner meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er trist det ikke er mer aktivitet der, det blir på en måte bare et oppbevaringssted for noen timer fremfor et senter som kan gi litt inspirasjon og godhet i hverdagen. Du kan jo snakke med senterlederen selv, lage en forslagspostkasse til brukerene feks. Det må jo i det minste være bedre enn å bare sitte stille

Hadde bare de som jobbet der giddet å engasjere seg så, men de er jo mest opptatt av hverandre. Det sier seg selv at sånn skal det ikke være, det er synd. Spørs om de gidder å høre på meg, lederen er den folk liker minst. Hun har ingenting med brukerene å gjøre.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• XbellaX

6

• missmas

4

• AnonymBruker

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde bare de som jobbet der giddet å engasjere seg så, men de er jo mest opptatt av hverandre. Det sier seg selv at sånn skal det ikke være, det er synd. Spørs om de gidder å høre på meg, lederen er den folk liker minst. Hun har ingenting med brukerene å gjøre.

Klag til kommunen? Skriv et leserinnlegg i avisa?

Anonymous poster hash: 7a20f...ec2

Gjest gjesteleser
Skrevet

Jeg tenker at til en viss grad er det skummelt å bli frisk også. Å bli frisk fra SF er jo også å miste en del av  sin identitet, identitetet som spiseforstyrret er like sterk som den identiteten du har bygget opp som "åndelig". Men det er akkurat like sykt... Så det kan kanskje være godt å fokusere på at du nå kan bygge opp en sunn identitet istedenfor å fokusere på at du har mistet en syk en?

Skrevet

Klag til kommunen? Skriv et leserinnlegg i avisa?

Anonymous poster hash: 7a20f...ec2

Kunne jo gjort det, men da tør jeg ihvertfall ikke gå der etter det.

Skrevet

Jeg tenker at til en viss grad er det skummelt å bli frisk også. Å bli frisk fra SF er jo også å miste en del av  sin identitet, identitetet som spiseforstyrret er like sterk som den identiteten du har bygget opp som "åndelig". Men det er akkurat like sykt... Så det kan kanskje være godt å fokusere på at du nå kan bygge opp en sunn identitet istedenfor å fokusere på at du har mistet en syk en?

Jo men det er vanskelig å bygge opp en ny identitet, hvet jo ikke hvem jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...