Gå til innhold

Jeg har stjålet mammas penger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er opp mot 5000 kroner. Tenkte først "Er bare 200 kr" så tenkte jeg sånn flere ganger helt til det ble mer og mer. Dette iløpet av noen dager. Når hun skjekker kontoen sin kommer hun til å bli forbanna :-(

Hva gjøre? Ja jeg er en tyv, fortjener sikkert fengsel

Skrevet

Snakk med henne før hun oppdager det selv. Lag en plan for hvordan du skal betale henne tilbake og fortell henne hvor lei deg du er, og si unnskyld. Deretter gjør du aldri noe slikt igjen.

Skrevet

Snakk med henne før hun oppdager det selv. Lag en plan for hvordan du skal betale henne tilbake og fortell henne hvor lei deg du er, og si unnskyld. Deretter gjør du aldri noe slikt igjen.

Hvordan da? Hun kommer til å bli veldig sint uansett :/

Skrevet

Hvordan da? Hun kommer til å bli veldig sint uansett :/

Hvordan hva da? Hvordan du skal betale henne tilbake? Det avhenger av alderen din og om du eventuelt har inntekt.

Selvfølgelig kommer hun til å bli sint. Synes du ikke hun har rett til å bli sint?

Skrevet

Hvordan hva da? Hvordan du skal betale henne tilbake? Det avhenger av alderen din og om du eventuelt har inntekt.

Selvfølgelig kommer hun til å bli sint. Synes du ikke hun har rett til å bli sint?

Jeg har penger til å betale tilbake. Fra sparekonton min. Men har nå mistet hennes tillt, hun kommer aldri til å stole på meg igjen.

Jeg er 20 år om noen dager, så alderen er ingen unnskyldning. Jeg er en stor idiot.

Jo hun har rett til å bli sint, men problemet i min familie er at hvis folk blir sint blir de veldig sinte, over normalen

Skrevet

Jeg har penger til å betale tilbake. Fra sparekonton min. Men har nå mistet hennes tillt, hun kommer aldri til å stole på meg igjen.

Jeg er 20 år om noen dager, så alderen er ingen unnskyldning. Jeg er en stor idiot.

Jo hun har rett til å bli sint, men problemet i min familie er at hvis folk blir sint blir de veldig sinte, over normalen

Da må du betale tilbake så fort som mulig.

Det er leit at familien din ikke fungerer optimalt i forhold til følelser, men du må allikevel takle dette som en voksen.

Skrevet

77

49

=

over 1000 kr

29

30

59

=

Over 1000 kr

199

=

2000 kr :-(

19

24

99

197

29

=

3500 eller noe

49

50

=

1000 kr

9

49

=

600 et eller annet

tilsammen: Holy shit :-( nesten 10 000 kroner. Fy fader :(( Dette var verre enn jeg trodde :-/

Skrevet

men problemet i min familie er at hvis folk blir sint blir de veldig sinte, over normalen

Nei, akkurat nå er ikke det problemet. Akkurat nå er problemet at du har misbrukt din mors tillit og stjålet hennes penger.

Du får vel AAP, gjør du ikke? Du får la din mor få de neste utbetalingene og selv klare deg med noen hundre kroner i måneden til lommepenger.

Skrevet

Jeg vil ikke dø uten å få til noe, så har kjøpt piano kurs, tegne kurs, alt mulige kurs. Jeg ville så gjerne bare få til noe før jeg er død :(

Skrevet

Jeg vil ikke dø uten å få til noe, så har kjøpt piano kurs, tegne kurs, alt mulige kurs. Jeg ville så gjerne bare få til noe før jeg er død :(

Nå prøver du deg på litt billige unnskyldninger synes jeg. Har du sagt fra moren din om tyveriet? Hvis ikke, så synes jeg du skal gjøre det umiddelbart.

Skrevet

Nei, akkurat nå er ikke det problemet. Akkurat nå er problemet at du har misbrukt din mors tillit og stjålet hennes penger.

Du får vel AAP, gjør du ikke? Du får la din mor få de neste utbetalingene og selv klare deg med noen hundre kroner i måneden til lommepenger.

det er en bra løsning, bare jeg får beholde kursene..

Skrevet

det er en bra løsning, bare jeg får beholde kursene..

Hvis det er mulig å returnere kursene, så bør de selvfølgelig returneres.

Skrevet

Nå prøver du deg på litt billige unnskyldninger synes jeg. Har du sagt fra moren din om tyveriet? Hvis ikke, så synes jeg du skal gjøre det umiddelbart.

Det er ingen unnskyldning. Det er sannheten bak mine kjøp. Men du har rett, selvom det var grunnen så er det ingen unnskyldning

Skrevet

Hvis det er mulig å returnere kursene, så bør de selvfølgelig returneres.

da lærer jeg ferdig først, så kan jeg si ifra.

Skrevet

Du får ikke til noe ved å gå på mange forskjellige kurs, men ved å holde på med en konkret ting veldig mye.

Skrevet

da lærer jeg ferdig først, så kan jeg si ifra.

Ja, ja - hvis du ønsker å være en tyv, så er må du jo gjerne være det for min del.

Skrevet

kan hun anmelde meg? bare lurer

hvis jeg tar ut 10 000 fra min sparekonto og gir til henne, er jeg tyv da?

Skrevet

Jeg vil ikke dø uten å få til noe, så har kjøpt piano kurs, tegne kurs, alt mulige kurs.

Har du piano tilgjengelig?  Det er liten vits i et pianokurs hvis du ikke får øvd. 

Ikke at det er ditt største problem, jeg ble bare nysgjerrig.

Skrevet

Er ganske redd nå, kan noen hjelpe meg? Hvordan skal jeg si det :-(?

Tenk om jeg blir kastet ut.. :/ håper hun anmelder meg heller, så jeg kommer i fengsel. der et det sikkert mer fredelig enn her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...