Gondor Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 .... er heller svakt. Jeg har hatt det så vanskelig i ukesvis, men nå virker det som jeg er stabilisert. Jeg satt hos psykologen min i dag og klagde over at jeg er kjedelig, temperamentsløs, lugn, rolig aktivitet i hodet, myk som margarin etter at medisinene begynte å virke igjen. Glemt er alle uker med smerte, opp og ned, hvor jeg skrek etter stabilitet. Hvorfor er jeg sånn? Det er jo roen jeg og mange andre lengter etter. Psykologen min sa at nå fikk jeg gjøre en innsats selv og så fikk jeg i oppgave å finne ut av hva jeg kan gjøre for å sprite meg selv opp. Det er i grunnen en god del. Jeg ramset opp og psykologen min sa at nå fikk jeg gjennomføre. Og det skal jeg. Det første blir å ta en rask tur så svetten driver. Så vanlig husarbeid og senere i kveld skal jeg sette meg ned med en bok. Jeg har lovet meg selv at jeg i hvert fall skal lese to sider for å komme igang igjen. I kveld skal jeg sette meg ned å skrive ned alt jeg kan gjøre. Da får jeg nok å gjøre i dagene fremover. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 .... er heller svakt. Jeg har hatt det så vanskelig i ukesvis, men nå virker det som jeg er stabilisert. Jeg satt hos psykologen min i dag og klagde over at jeg er kjedelig, temperamentsløs, lugn, rolig aktivitet i hodet, myk som margarin etter at medisinene begynte å virke igjen. Glemt er alle uker med smerte, opp og ned, hvor jeg skrek etter stabilitet. Hvorfor er jeg sånn? Det er jo roen jeg og mange andre lengter etter. Psykologen min sa at nå fikk jeg gjøre en innsats selv og så fikk jeg i oppgave å finne ut av hva jeg kan gjøre for å sprite meg selv opp. Det er i grunnen en god del. Jeg ramset opp og psykologen min sa at nå fikk jeg gjennomføre. Og det skal jeg. Det første blir å ta en rask tur så svetten driver. Så vanlig husarbeid og senere i kveld skal jeg sette meg ned med en bok. Jeg har lovet meg selv at jeg i hvert fall skal lese to sider for å komme igang igjen. I kveld skal jeg sette meg ned å skrive ned alt jeg kan gjøre. Da får jeg nok å gjøre i dagene fremover. Syns du er flink som gjennomfører, jeg har ikke sjans. Har pakket inn noen julegaver i dag da. 0 Siter
Gondor Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Syns du er flink som gjennomfører, jeg har ikke sjans. Har pakket inn noen julegaver i dag da. Da har du fått gjort noe. Jeg må smi mens jernet er varmt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Da har du fått gjort noe. Jeg må smi mens jernet er varmt. Klokt. Håper jernet blir varmt her og snart. 0 Siter
skrevet Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Jeg har hatt det så vanskelig i ukesvis, men nå virker det som jeg er stabilisert. Jeg satt hos psykologen min i dag og klagde over at jeg er kjedelig, temperamentsløs, lugn, rolig aktivitet i hodet, myk som margarin etter at medisinene begynte å virke igjen. Glemt er alle uker med smerte, opp og ned, hvor jeg skrek etter stabilitet. Hvorfor er jeg sånn? Det er jo roen jeg og mange andre lengter etter.Kan sikkert være mange ting, f.eks:- "gresset er grønnere på den andre siden av bekken"- du har en eller annen "gevinst" ved å være ustabil, om enn helt ubevisst- du er ikke "normal", men har tippet mer mot depresjon- medisinene har "bivirkninger" som gjør livet kjedeligVar det jeg kom på i farta. 0 Siter
Gondor Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Kan sikkert være mange ting, f.eks: - "gresset er grønnere på den andre siden av bekken" - du har en eller annen "gevinst" ved å være ustabil, om enn helt ubevisst - du er ikke "normal", men har tippet mer mot depresjon - medisinene har "bivirkninger" som gjør livet kjedelig Var det jeg kom på i farta. Dette var mange kloke forslag. Tror jeg kan hekte meg på alt. 0 Siter
Gondor Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Klokt. Håper jernet blir varmt her og snart. Det kan det bli allerede i morgen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. november 2014 Skrevet 13. november 2014 Det kan det bli allerede i morgen. Ja, eller i morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.