Gå til innhold

Abilify-umulig å slutte med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde trappe ned fra 15 til 10 mg siden det er to år siden psykose. Det gikk bra første dagene, men igår ble jeg helt ødelagt. Det begynte med at jeg måtte legge meg ned i et mørkt rom og hvile hodet.. Så fikk jeg besøk av en venninne og leieboern min hadde besøk av tre venner så det ble for mye stemmer og vi måtte bare dra ut jeg og venninna mi. Ute var vi på karaoke, men jeg bare satt der åndsfraværende pga hodet mitt. Er det withdrawels fra Abilify jeg må holde ut eller sykdommen som trenger høyere dose Abilify? Det var iallfall uutholdelig.

Skrevet

Hvorfor gjøre forandringer hvis du klarer deg bra på 15 mg?

Skrevet

Jeg trodde man skulle klare seg uten antipsykotika etter noen år

Skrevet

Jeg trodde man skulle klare seg uten antipsykotika etter noen år

Ja det er kanskje målet.

Skrevet

Men er det pga withdrawels det blir så ubehagelig i hodet? Jeg opplevde aldri noe sånt da jeg sluttet med andre medisiner. Abilify må være noe dritt

Skrevet

Jeg har sluttet på abilify før, og jeg ble lagt inn for min første psykose jeg har noengang hatt. Jeg vet ikke om det du sier har noe med widrawal å gjøre, men abilify kan være noe dritt når det gjelder bivirkninger har jeg erfart. Jeg gikk opp 20 kg av abilify. Nå truer mamma meg å få depotsprøyte fordi jeg slutta cold turkey fra 10 mg abilify i går, men det nekter jeg for jeg vil ikke gå opp mer i kilo og jeg vil ikke ha så høyt kolesterol mer.

Beklager at jeg ikke vet noe annet om widtrawal symptomer. Jeg ville bare fortelle deg om min opplevelse av abilify og at for meg er abilify noe dritt fordi jeg fikk dårligere helse av den.

Skrevet

Vel for lenge siden fikk jeg svar fra NHD her på forummet, att jeg måtte gå på antipsykotika resten av livet. så veldig uvanlig er det ikke, å måtte gjøre det.

Hvorfor tukle med noe som funker? 12kg er ikke allverden.

Skrevet

Men jeg er ikke schizofren så trodde jeg slapp

Skrevet

Håper jeg ikke holder på å bli schizofren???? Slik som jeg forsvant inn i meg selv... Men hørte ingen stemmer eller noe sånt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...